Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در رابطه با ارزیابی وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع تمامی دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۸ می‌رساند، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با هدف شناخت بیشتر از وضعیت فرهنگی و اجتماعی نودانشجویان، برای برنامه‌ریزی بهتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی پرسشنامه‌ای را طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان ورودی ۹۸ می توانند با ورود به سایت این دانشگاه، به صفحه اداره کل فرهنگی اجتماعی مراجعه و پرسشنامه را رویت کنند.»

انتهای پیام/

31 / 31 نودانشجویان دانشگاه تهران معاونت فرهنگی و اجتماعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نودانشجویان دانشگاه تهران معاونت فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران

دانشگاه تهران نتایج بررسی اولیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ که فرم ثبت‌نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل کرده‌اند، برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت‌نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود مطلع شوند.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" مشروط" اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده است در بازه زمانی اعلامی تا زمان مصاحبه اقدام کنند.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" عدم تأیید" اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند.

لازم به ذکر است متقاضیان واجد شرایطی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، بایستی در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سامانه بهستان مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک و رفع نواقص یا افزودن مستندات جدید اقدام کنند. بدیهی است در صورت عدم رفع نواقص؛ مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه نخواهند بود.

تمام دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی که در سامانه این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی و مدارک مورد نیاز به سایت دانشکده مربوطه مراجعه کنند یا با اداره آموزش آن دانشکده تماس بگیرند.

در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور از طریق درگاه بازیابی کلمه عبور داوطلبان آزمون در صفحه اصلی سامانه بهستان ، اقدام و یا از طریق نشانی sd.ut.ac.ir پیگیری کنند.

کد خبر 749131

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری