Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج: محمدرضا احمدی نژاد  با اشاره به برگزاری جلسه بررسی بهنگام سازی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج، اظهار داشت: مدیریت تقاضای سفر شهروندان، کاهش سفر در ساعت اوج ترافیک، باز توزیع سفرها و افزایش سهم حمل و نقل عمومی از سفرهای درون شهری از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح بهنگام سازی حمل و نقل و ترافیک به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قابلیت اجرای این پروژه در سه بخش حمل و نقل عمومی، حمل و نقل خصوصی، راهکارهای مدیریتی  و طرح های مرتبط با توسعه پیاده مداری بر اساس میزان اعتبارات اختصاصی مورد ارزیابی کارشناسان و مشاورین قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: برآورد دقیق جمعیت پذیری شهر و نرخ رشد بر اساس طرح‌های بالا دستی، تفکیک سهم سفرها بر حسب انواع رویکردهای حمل و نقلی به ویژه حمل و نقلِ همگانی و انجام مطالعات جامع تبادل کرج و تهران به صورت ترکیبی و یکپارچه از اقدامات صورت گرفته در بهنگام‌سازی مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر کرج است.

احمدی نژاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت رعایت اسناد و چشم انداز کلان کشوری و منطقه‌ای؛ لزوم توجه به موارد مذکور در تمامی بخش ها مورد تاکید قرار گرفت.

46

کد خبر 1307132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز ترافیک حمل و نقل عراق باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین باشگاه پرسپولیس سینمای ایران آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح