Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی گفت: توجه درست به کودکان و نوجوانان می تواند نقش اساسی در شکل گیری جامعه و پیشگیری ازناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (شنبه 13مهر) در مراسم رونمایی از سردیس طاها اقدامی شهید خردسال حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز که همزمان با آغاز هفته ملی کودک در اهواز برگزار شد اظهار کرد: امسال از سوی کانون پرورس فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برنامه های خوبی در استان تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه از سوی این کانون برای سال آینده برنامه های ملی و بین المللی در نظر گرفته شده افزود: هفته ملی کودک امروز با پرده برداری از سردیس طاها اقدامی شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز در خوزستان آغاز شد.

 

وی بر توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد و اذعان داشت: توجه درست به کودکان و نوجوانان می تواند نقش اساسی در شکل گیری جامعه و پیشگیری ازناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

 

شریعتی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که در این زمینه انجام می گیرد، بتوانیم در راستای توسعه و بهبود شرایط جامعه گام های اساسی برداریم.

 

گفتنی است: هفته ملی کودک امروز 13مهرماه همزمان با سراسر کشور در اهواز آغاز شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی زائران اربعین حسینی اصفهان کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه شهید طاها اقدامی رونمایی از سردیس هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • هفته زمین پاک
  • دومینوی آسیب‌
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟