Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:05:44 GMT

تخریب ۴ ویلای میلیاردی در فیروزکوه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۹۹۶۰

تخریب ۴ ویلای میلیاردی در فیروزکوه+تصاویر

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا فرازی در این باره گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با دستور دادستان این شهرستان این ویلاها تخریب شد.

به گفته وی این ویلاها به صورت غیرمجاز در منطقه گذرخانی فیروزکوه ساخته شده بودند.

شهرستان فیروزکوه با دو بخش مرکزی و ارجمند در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویلا فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان

رئیس اداره اوقاف کاشان از ثبت وقف یک باعث باغ مسکونی جدید به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

مسلم محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: واقف خیراندیش امیر حسین ستوده، یک باب باغ مسکونی خود را به پلاک ثبتی 358 فرعی از 122 اصلی در روستای کمال‌الملک به نیت حضرت ولی عصر(عج) وقف کرد.

وی در بیان جزییات وقف صورت گرفته، افزود: مساحت این باغ مسکونی سه هزار و 451 متر مربع است که دارای 300 متر مربع مسکونی است و در یکی از بهترین نقاط این روستا واقع شده و ارزش این باغ مسکونی حدود 200 میلیارد ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ابراز داشت: واقف نیک‌اندیش این ملک را به عنوان مجتمع فرهنگی تفریحی حضرت ولی عصر(عج) نامگذاری کرد و هدف و نیت وقف را برای استفاده‌های فرهنگی مذهبی و تفریحی اقشار و گروه‌های مختلف برای اسکان یک شب قرار داده تا قشرهای مختلف در قالب گروه از امکانات این مجموعه در راستای ارتقای برنامه‌های فرهنگی - مذهبی همراه با تفریح و نشاط استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این واقف کاشانی در وقف‌نامه خود را به عنوان متولی موقوفه قرار داده است، گفت: این موقوفه در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید.

احیای 37.2 هکتار اراضی موقوفه حضرت علی بن باقر(ع) اردهال کاشان

محمودزاده با بیان آمار مربوط به موقوفه‌ها و رقبه‌های ثبتی در شهرستان کاشان، تصریح کرد: شهرستان  کاشان دارای دو هزار و 375 موقوفه و 9 هزار و 486 رقبه وقفی با کاربری‌های مختلف بوده که به صورت رسمی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب