Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مشکلی در پروازهای اربعین به مقصد فرودگاه‌های عراق نداریم، اعلام کرد که به دلیل فروش بلیت جعلی اربعین، مجوز یکی از شرکت‌های خدمات هوایی در اصفهان را لغو کردیم و به دیگر دفاتر خدماتی هشدار می‌دهیم که در صورت بروز تخلف و گرانفروشی در این ایام، سرنوشتی مشابه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رضا جعفرزاده اظهارکرد: این دفتر خدمات هوایی تخلفاتی مانند فروش بلیت پرواز اربعین خارج از نرخ توافق شده از سوی شرکت های هواپیمایی و فروش بلیت جعلی مرتکب شده بود که مجوز آن را لغو کردیم. همچنین  به دیگر دفاتر خدمات هوایی این هشدار را می‌دهیم که در ایام اربعین نظارت‌ها و رصدهایمان تشدید پیدا کرده و در صورت مشاهده یا گزارش تخلف از سوی مردم به شدت با متخلفان برخورد کرده و هر شرکتی که در این ایام تخلف یا گرانفروشی مرتکب شود، سرنوشت مشابهی خواهد داشت.

وی همچنین درباره وضعیت پروازهای اربعین با توجه به برخی اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر در عراق افزود: هیچ مشکلی برای پروازهای اربعین در فرودگاه‌های عراق مانند نجف وجود ندارد و تا کنون گزارشی مبنی بر تاخیر یا تعویق پروازها در این راستا نداشته‌ایم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در پی مذاکرات شرکت‌های هواپیمایی، این تصمیم اتخاذ شد که با پذیرش مسئولیت ایرلاین‌ها، برخی سایت های فروش اینترنتی بلیت هواپیما، بتوانند پروازهای اربعین را نیز بفروشند؟ گفت: تصمیم نهایی بر این شد که تنها ایرلاین ها بتوانند بلیت پروازهای اربعین را به صورت اینترنتی بفروشند و این کار در حال حاضر انجام شده و ادامه دارد اما سایت‌های فروش بلیت اینترنتی این اجازه را ندارند.

به گزارش ایسنا، پیش از این مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، گفته بود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد، سایت‌هایی که مجوز فعالیت از سازمان هواپیمایی داشته باشند و از ایرلاین‌ها مسئولیت آن‌ها را برای فروش اینترنتی بلیت هواپیما بپذیرند، بتوانند پروازهای اربعین را به صورت اینترنتی بفروشند.

اما محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی-  در جمع خبرنگاران در این باره تاکید کرد: به دلیل تخلف‌هایی که در ایام اربعین سال گذشته منجر به گرفتاری مردم در فرودگاه‌های نجف و بغداد شد، در شورای حمل‌ونقل و لجستیک تصمیمی اتخاذ شد که بر اساس آن برای اربعین سال جاری فروش اینترنتی بلیت ممنوع است و فقط ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی بلیت در سایت خود هستند که باید نسبت فروش خود پاسخگو باشند.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اربعین عراق اصفهان سازمان هواپیمایی کشوری عراق فرودگاه وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول