Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای اداری تاکستان با حضور معاون رئیس جمهور مطرح شد که تاکستان شهری است که مهجور واقع شده و باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان فکری به حال بافت فرسوده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور طی سفر یک روزه به استان قزوین امروز(شنبه) وارد شهر تاکستان شد و مورد استقبال امام جمعه تاکستان و مسئولان استانی قرار گرفت، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان، افتتاح یک واحد تولیدی، بازید از سد مخزنی نهب، مجتمع گلخانه ای نودهک و افتتاح طرح تعریض جاده اک به اسفرورین از برنامه‌های امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به تاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان ظهر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولین استانی برگزار شد و در آن مشکلات شهرستان تاکستان بیان و بررسی شد.

آیت الله علی اسلامی در نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان تاکستان که در دانشگاه پیام نور تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و انسجام موجود در کشور دلیل بر این است که مسئولین به نیازهای مردم توجه کرده‌اند، اما لازم است این اقدام توسط مسئولین تکمیل شود و مشکلات مردم حل شود و با انسجام سد محکمی دربرابر دشمن فراهم شود.

وی ادامه داد: باید شهرسازی در شهرستان تاکستان کیفیت پیدا کند، ساختمان‌ها و خیابان بندی‌های این شهرستان بسیار فرسوده است و به بازسازی ضروری نیاز دارد.

در ادامه بهمن طاهرخانی ابراز کرد: تاکستان شهری است که مهجور واقع شده است و باید مورد توجه قرار گیرد، البته ما تلاش کرده‌ایم و در نتیجه توسعه‌های خوبی را در شهرستان شاهد بوده‌ایم.

 

وی افزود: عده ای این شهر را به چالش کشیده‌اند و در نتیجه مردم و جوانان به طور دائم با مشکلات مواجه شده‌اند و از این رو باید به آن توجه ویژه شود، چراکه شهرستان به شدت به توجه نیاز دارد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: توسعه و ساماندهی محورهای مواصلاتی شهرستان، تعریض سه راه رحیم آباد به دانسفهان، نگاه صنعتی متناسب با حوزه کشاورزی و ساماندهی 30هزار هکتار زمین کشاورزی زیر کشت، سد نهب، کمک به شهرستان در حوزه عمرانی، ثبت تاکستان به‌عنوان پایتخت تات نشین کشور و جهان از جمله مواردی هستند که به توجه ویژه نیاز دارند.

پس از آن هدایت الله جمالی پور اذعان کرد: همه ما به خون شهدا مدیون هستیم و لازم است همیشه به یاد داشته باشیم که باید در مسیری که قدم برمی‌داریم، پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: اربعین حماسه بزرگ جهان اسلام و به تصویرکشیدن انسجام مسلمانان است و هرکس در بخش‌های مختلف و دولتی وظیفه دارد در این زمینه کمک کند تا این حرکت به‌خوبی انجام شود.

استاندار قزوین ابراز کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه مهمی است که باید مسئولین به آن توجه داشته باشند و باید بدانیم اگر مردم نبودند سازمان‌ها نیز وجود نداشتند و درواقع صاحب حق مردم هستند و باید رضایت مردم در اولویت باشد.

ی در پایان گفت: مدیران کل در شهرستان‌ها و روستاها باید حضور داشته باشند و لازم است تمام وقت ما صرف خدمت به مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن سازی شده است و ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد رفع شده است.

وی گفت: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های امانی، راهداری در حال رفع و ایمن سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه‌، هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها به شرح ایمن سازی انجام شده؛ در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام آبادغرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر ۱ نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرسنان کرمانشاه ۲ نقطه ایمن سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استاندارد سازی محورها تغییر کرده است، لذا باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر شناسایی و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آنها در اولویت قرار دارد زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

کهریزی در پایان افزود، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، دریافت شکایات می‌باشد.

کد خبر 6091012

دیگر خبرها

  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه