Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:03:40 GMT

تفکر سکولار جامعه را به سمت سستی می‌برد‌

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۱۰۹۲

تفکر سکولار جامعه را به سمت سستی می‌برد‌

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تفکر سکولار جامعه را به سمت سستی می‌برد‌، گفت: کسانی که فکر می‌کنند تفکر سکولار آن‌ها را نجات می‌دهد در اشتباهند. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی مولوی حقیقی ظهر امروز در مراسم سومین روز شهادت سردار شهید ابراهیم غلامی در بیرجند اظهار داشت: شهید ابراهیم غلامی تمام دوران عمر خود را به مجاهدت و مبارزه و برای دفاع از انقلاب در هجرت گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرگ و حیات و سرگذشت هر یک از انسان‌ها در دست خدا است و خداوند متعال در قرآن می‌فرماید گروهی از شما به مرگ طبیعی خواهید مُرد و کسانی که در راه خدا و مجاهدت کشته می‌شوند به آن‌ها مُرده نگویید بلکه آنها زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: آنچه در زندگی مجاهدان فی سبیل الله است این بوده که نه به اراده خود حرکت و می‌جنگند و نه مُزدی که خدا به پاس جهاد به آنها می‌دهد در دست آنهاست بلکه خود خدا اجر و پاداش می‌دهد و آنهایی که این باور را ندارند یا نگاه مادی گرایی دارند اصل ایمان ذات اقدس الهی را باور نکردند.

سمنان| مقاومت راهکاری مؤثر برای غلبه بر استکبار جهانی استسردار غیب پرور در ساری: ملت ایران هیچ‌گاه اهل مذاکره با استکبار جهانی نیستاستکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی درصدد ایجاد تنش و نا آرامی در منطقه است مولوی حقیقی تصریح کرد: یک مجاهد فی سبیل الله ایمان به خدا را باور کرده و آنهایی که ایمان و اعتقاد به خدا پیدا کردند خداوند آنها را بی اجر باقی نمی‌گذارد. این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نتیجه دفاع از اسلام و نتیجه مجاهدت در راه خدا بهشت است و امروز در سراسر جهان اسلام با نام انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی با نام امام راحل و امام راحل با نام ولایت و انقلاب با امت ولایی شناسایی می‌شود.

مولوی حقیقی اظهار داشت: رزمندگان اسلام افتخارات زیادی برای انقلاب اسلامی آفریدند و کشوری که روزی مهد فعالیت‌های استکباری بود امروز بعد از چهل سال مهد ارزش‌ها و فعالیت‌های انقلابی است و این نتیجه مجاهدت رزمندگان بوده است.

وی افزود: کسانی که فکر می‌کنند تفکر سکولار آن‌ها را نجات می‌دهد در اشتباهند و سکولار آن‌ها را در دامن غرب و به سمت سستی می‌برد و مکتب دفاع از اسلام مکتب هویت و آزادگی است.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: امروز با نام حسین(ع) و مکتب حسینی غوغایی در جهان برپا شده و آنچه در چند سال اخیر اتفاق افتاده ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان در اربعین حسینی شرکت کرده و به کربلا می‌روند برای اینکه زیر بار ظلم نروند و اسلام احیا کنند.

مولوی حقیقی بیان کرد: شهادت درس آزادگی و مبارزه با ظلم و استکبارستیزی است و آنهایی که با الفبای شهادت آشنایی ندارند فرق بین به استقبال مرگ رفتن و مُردن طبیعی را نمی‌دانند و آنهایی که با نام شهید و شهادت و ایثارگری‌ لجاجت می‌کنند باید درس عبرت بگیرند.

وی عنوان کرد: همیشه استکبار جهانی در آستانه اربعین حسینی فعالیت‌هایی را آغاز می‌کند برای اینکه فرهنگ جهاد و شهادت کمرنگ شود و این تفکر عاشورایی را از بین ببرند و ما را بترسانند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه السلام، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن اسلام در مورد حضرت حمزه سیدالشهدا فرمودند جناب حمزه علیه السلام مظهر یک شخص متدین، شجاع، مدافع و مجاهد است و یک فرد مسلمان اهل تقوا و با ایمان باید در جای خودش مجاهد و جان فدا باشد.



وی در مورد نحوه شهادت حضرت حمزه علیه السلام این گونه بیان کرد: ایشان برای شهادت شناسایی شدند و به گونه ای مظلومانه بعد از شهادت مثله شدند، و از آنجایی که خانواده ای نداشت، زنان جمع شدند و به خانه حمزه رفتند و برای ایشان نوحه خوانی کردند.



نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهادت حضرت حمزه سلام الله علیه برای اعتلای پرچم اسلام، نماز، شهادتین و دین جزو خون های اولیه است، جان فدا شدند، تصریح کرد: اسلام دین عافیت طلبی، دین نشستن و عدم نیاز نیست؛ بلکه دین دفاع و مجاهدت است به شرطی که جان فدا کند و نکته این است در برابر چه کسی؟ البته که در برابر مشرکان و کفار و نامسلمانان باید مجاهدت و دفاع کرد.



حجت الاسلام پورذهبی بیان کرد: اکنون زمان، زمان آن است که مسلمانان در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند و آن صهیونیسم جهانی و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: واقعا بد است که مسلمانان در مقابل همدیگر قرار گیرند و بحمدالله در این اتفاقات اخیر مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم ایران در برابر صهیونیسم جهانی ایستادند و همه مردم جهان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی خوشحال شدند.



نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز داشت: دشمن واضح و روشن در مقابل ملت اسلام و بخصوص ملت مسلمان ایران قرار گرفته است و ما هم امروز باید با اقتدا به حمزه سیدالشهدا علیه السلام اکتفا می کنیم و از  فرمایشات ایشان پیروی کنید و مواظب باشید در این برهه دشمن شناسی بسیار مهم و ضروری است.

وی در پایان افزود: درود خدا به شهدای صدر اسلام شهید حمزه سیدالشهدا علیه السلام و همه شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم و شهدای اخیر و همه کسانی که در این راه جان فدا کردند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران