Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران گفت: اردوی جامعه بینی با عنوان «از باستی هیلز تا دروازه غار» پنج شنبه ۱۸ مهر برگزار می‌شود.

فارابی، عضو شورای مرکزی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اردوی جامعه بینی مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه تهران در دو منطقه باستی هیلز به عنوان نماد اشرافیت و دروازه غار به عنوان نماد محرومیت پنج شنبه ۱۸ مهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بخش نخست این اردوی جامعه گردی از ساخت و ساز‌های باستی هیلز و به ویژه ویلای شبنم نعمت زاده و دادماد  شمعخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی بازدید می‌شود، افزود: در بخش دیگر از این بازدید روند ساخت و ساز‌های منطقه باستی هیلز با حضور حجت الاسلام لواسانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران گفت: پس از بازدید دانشجویان از اشرافیت حاکم بر منطقه باستی هیلز، بخش دوم اردو در دروازه غار که نماد محرومیت در تهران است برگزار می‌شود، همچنین فعالیت‌هایی هم در این محله به همت گروه‌های جهادی انجام شده که از این اقدامات نیز بازدید خواهد شد.

فارابی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری اردوی جامعه بینی با عنوان «از باستی هیلز تا دروازه غار» این است که دانشجویان تقابل فقر و غنا را در منطقه باستی هیلز و دروازه غار از نزدیک مشاهده و آن را لمس کنند، تصریح کرد: ما در قالب این اردو می‌خواهیم بگوییم که می‌توانیم با اشرافیت مبارزه کنیم و آن را از بین ببریم.

وی افزود: برنامه ویژه اردوی جامعه بینی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران با حضور صادق شهبازی دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، حجت الاسلام مجتبی نامخواه عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و حجت الاسلام لواسانی امام جمعه لواسان برگزار می‌شود.

بازدید از باستی هیلز و ویلا‌ها و ویلا‌های نعمت زاده و داماد شمعخانی و بعد اشرافیت باستی هیلز را ببینند و نماز ظهر باامام جماعت لواسان اقامه می‌شود در قسمت اول اردو بالای شهر را می‌رویم و در مرحله دوم به دروازه غار که از محله‌های محروم تهران است می‌رویم ضمن بازدید از محرومیت از این منطقه از فعالیت‌هایی که گروه‌های جهادی نیز در این محله انجام داده اند بازدیئ می‌کنیم. می‌خواهیم تقابل فقر و غنا را به نمایش بگذاریم و می‌خواهیم بگوییم می‌توانیم با اشرافیت مبارزه کنیم و این را از بین ببریم.

گفتنی است؛ دانشجویان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس @ut_edalatkhahi_admin مراجعه یا با شماره ۰۹۱۵۵۰۱۶۶۷۴ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویلاهای باستی هیلز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد