Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@02:07:46 GMT

«من» بازیگران و عوامل خود را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۱۴۸۰

«من» بازیگران و عوامل خود را معرفی کرد

بازیگران و عوامل نمایش «من» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه که قرار است در تالار مولوی روی صحنه برود، معرفی شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «من» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه از ۲۴ مهر در تالار مولوی روی صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که فروش بلیت آن از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۳ مهر در سایت تیوال آغاز شده است، عزاله توده زعیم، امیر شمس، شبنم دادخواه و مصطفی لطیفی‌خواه به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرحسین دوانی مشاور کارگردان و رها جهانشاهی مجری طرح نمایش «من» هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی نیز عبارتند از: طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح لباس: سعیده خان‌بابایی، طراح صدا و موسیقی: دنیز تفقدی، طراح گرافیک: مهدی فاتحی، استودیو فا، دستیار و برنامه‌ریز: رضا مرشد، منشی صحنه: نگار حافظ، عکاس: مهدی آشنا، تبلیغات مجازی امیر قالیچی.

در خلاصه داستان نمایش «من» آمده است: فاجعه‌ای پشت در‌های بسته در حال رخ دادن است. جریان سیال ذهن شخصیت اصلی به صورتی پراکنده، داده‌هایی را پیش روی تماشاگر نمایان می‌سازد تا بر اساس تأویل او چرایی و چگونگی آنچه از چشمانش پنهان است، عریان شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایش من سینما و تئاتر تالار مولوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند