Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امور دانشجویان جوایز بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه برای سال جاری را اعلام کرد. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ با توجه به آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه مصوب سال 98 کسب امتیاز 2 در بخش زبان برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی الزامیست لذا متقاضیان می توانند در فرصت باقیمانده در آزمون msrt سازمان امور دانشجویان که در 3 آبان ماه سال جاری برگزار می شود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آن دسته از متقاضیان که در آزمون msrt سوم آبان شرکت کرده اند استثنائا در جشنواره امسال امکان بارگذاری مستندات زبان آنان تا تاریخ 13 آبانماه امکان پذیر است و روز 14 آبان ماه سامانه جهت هر گونه بارگذاری غیر فعال می شود.

جوایز جشنواره

از جوایز بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه می توان به هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون برای برگزیدگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تامین هزینه فرصت مطالعاتی برای برگزیدگان مقطع دکتری، معرفی برگزیدگان جهت عضویت در بنیاد نخبگان و سایر موارد به تصویب شورای سیاستگذاری اشاره کرد.

سازمان امور دانشجویان و کمیته ملی المپیک تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

براساس اعلام سازمان امور دانشجویان، تامین هر یک از تسهیلات فوق منوط به رعایت مقررات و فراهم شدن ملزومات اجرایی در آن سال است. ثبت نام بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه  از 20مهرماه آغاز و تا 4 آبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان امور دانشجویان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان