Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ وزیر دفاع ژاپن به دنبال پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک از یک زیر دریایی توسط کره شمالی در روز چهارشنبه، تاکید کرد کشورش به یک سامانه دفاعی زمین پایه جدید نیاز دارد.


"ان.اچ.کی” روز شنبه گزارش کرد «تارو کونو» به خبرنگاران گفته است حیاتی است که ژاپن سامانه «ایجیس آشور» که برای ردیابی و رهگیری موشک ها طراحی شده است را بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شفقنا به نقل از ایرنا، او گفت پیونگ یانگ تعداد قابل توجهی موشک بالستیک در اختیار دارد که می توانند به ژاپن برسند.
دولت ژاپن تایید کرده است موشکی که کره شمالی روز چهارشنبه شلیک کرد، به احتمال یک موشک بالستیک قابل پرتاب از زیر دریایی با برد حداکثر دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر بوده است.
در ادامه کونو حمایت خود را از مذاکرات سطح کاری آمریکا و کره شمالی که برای امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) در استکهلم برنمه ریزی شده است ابراز کرد.
او گفت این گفت و گوها کلید دستیابی به «غیر هسته ای سازی کامل، قابل تایید و غیر قابل بازگشت» کره شمالی است.
وزیر دفاع ژاپن افزود: مشورش با ایالات متحده آمریکا توافق دارند که کره شمالی باید پرتاب تحریک آمیز آزمایشی موشک ها با هر بردی، که نقض قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد است را متوقف کند.
کره شمالی هم تایید کرد در راستای تقویت توانایی های دفاعی خود، روز چهارشنبه یک موشک بالستیک (SLBM) را با موفقیت آزمایش کرده است.
خبرگزاری مرکزی کره شمالی اعلام کرد آکادمی علوم دفاعی این کشور بامداد چهارشنبه نوع جدیدی از موشک بالستیک «Pukguksong-3» را در آبهای خلیج وونسان به صورت عمودی به سمت دریای شرقی پرتاب کرده است.
گزارش می افزاید شلیک آزمایشی از نظر علمی و فنی مورد تایید قرار گرفته است و تاثیر منفی بر امنیت کشورهای همسایه ندارد. برچسب ها: وزیر دفاع ژاپن ، موشک بالستیک

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر دفاع ژاپن موشک بالستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و یاری مقاومت شریف آن حملاتی به اراضی اشغالی انجام داد.

مقاومت اسلامی عراق لحظاتی از حمله به با موشک پیشرفته کروز به اهداف راهبردی و حیاتی در فلسطین اشغالی و در مناطق بئر السبع و تل آویو را منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق از حمله به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی خبر داده بود. در همین ارتباط نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با موشک یک هدف حیاتی را در بئرالسبع در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین بیان کرده بود که دو هدف حیاتی را در تل آویو در سرزمین‌های اشغالی با موشک هدف قرار دادیم. به گفته مقاومت اسلامی عراق، حمله به دو هدف در بئر السبع و تل آویو انجام شد.

تصاویر ماهواره‌ای نیز از اهداف مورد اصابت قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی در عراق در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

مقاومت اسلامی عراق همچنین از حمله موفق با سلاح مناسب به هدفی حیاتی در بحرالمیت خبر داده بود.

کد خبر 6095429

دیگر خبرها

  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»