Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالنبی نمازی روز شنبه در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: حوزه کاری ناجا بسیار گسترده است و به همین جهت نیروهای آن باید دارای آگاهی، تخصص و تعامل ویژه با پشتوانه مردمی باشد.

وی تصریح کرد: برخی تهدیدها و توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون با هشیاری مردم کشف و بی‌اثر شده و اگر مردم با آموزش‌های لازم، پشتیبان نیروهای انتظامی باشند، آنها هر اقدام مشکوک را به ناجا گزارش می‌دهند نیروی انتظامی ماموریت‌هایش را بهتر انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان با تاکید بر اینکه برخورد فیزیکی در جامعه پاسخ نمی‌دهد، اضافه کرد: محبوبیت نیروهای انتظامی در جامعه باید همواره حفظ شود تا وقتی به مردم مراجعه می‌کنند، احساس شود که با بازوی توانمند خودشان روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهارداشت: نیروهای مسلح برای تامین امنیت کشور باید تا آنجا که مقدور هست، بر اقتدار خود بیافزایند.

آیت الله نمازی یادآور شد: علت مخالفت اتحادیه اروپا، باند تندروی جان بولتون و رییس جمهوری آمریکا با ایران و فشار حداکثری بر ملت ما جهت مذاکره، ناشی از برخورداری کشور از موشک‌های پیشرفته است

وی تاکید کرد: جامعه توحیدی باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات از نظر نظامی، امنیتی، اقتصادی و پزشکی دست‌یابی داشته باشد.

امام‌جمعه کاشان با پیچیده و دشوار خواندن شرایط کنونی کشور، منطقه و جهان افزود: ایران اسلامی بر اساس موقعیت جغرافیایی که دارد، نیروهای مسلحش از ناجا گرفته تا سپاه و ارتش باید به امکانات جدید مجهز شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، قاچاق کالا را از جمله شاهرگ‌های حیاتی در راستای این سیاست‌ها دانست و گفت: با وجود تاکید رهبری معظم انقلاب، پس از گذشت ۲۰ سال نتوانستیم این مشکل در کشور را مدیریت و کنترل کنیم.

آیت الله نمازی مسوولیت ناجا در زمینه کشف کالاهای قاچاق را بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: افزون‌بر نیروی انسانی، کشف قاچاق به ابزار و تجهیزات پیشرفته هم نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها بیان کرد: نیروی انتظامی باید برای رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به تامین امنیت آنها از جمله با رصد کردن راننده‌های سرویس مدرسه‌ها اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان به ماموریت‌های بسیار زیاد نیروی انتظامی و نبود شاغلان در کنار خانواده‌هایشان اشاره و تاکید کرد: مسائل رفاهی و تفریحی نیروها نیز باید با برنامه‌ریزی تامین شود.

فرمانده انتظامی کاشان نیز در این دیدار گفت: باید بپذیریم که اگر قرار باشد پلیس هوشمند و علمی در راستای خدمت به مردم وظیفه‌های گسترده خود را انجام دهد، نیازمند آموزش مستمر و روازنه است که با  هدف روزآمدی پلیس این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

سرهنگ علی پورکاوه افزود: پلیس در کنار به دست آوردن تخصص روز، می‌کوشد در راستای افزایش بصیرت و صیانت از نیروها آموزش‌های لازم را فراگیرد.

وی از جمله اقدام‌های ناجا را برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی برای پیشگیری از جرایم، ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی نیروها، اعزام به اردوهای گوناگون باهدف توان‌افزایی و تهیه، تنظیم و تبیین برنامه‌های سیاسی هفتگی با توجه به مسائل روز جهت ارتقای بینش سیاسی کارکنان برشمرد.

۱۳ مهرماه با عنوان روز نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته نیروی انتظامی نماینده ولی فقیه اصفهان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، دفتر اطلاع‌رسانی «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر موقت لبنان در پاسخ به حمله‌ای سیاسی و رسانه‌ای علیه این کشور که مدعی است «اتحادیه اروپا به لبنان رشوه داده تا پناهجویان سوری را در خاکش نگه دارد»، بیانیه‌ای در رد این ادعا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، «اورزولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا روز پنج‌شنبه در بیروت بسته‌ کمک‌های مالی برای لبنان به ارزش یک میلیارد یورو را که از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود، اعلام کرد.

میقاتی گفت: صحبت درباره رشوه اروپا به لبنان برای ماندن آوارگاه (پناهجویان) در خاک این کشور نادرست است، این هدیه کاملا بی‌قید و شرط است و بر اساس روال‌های پذیرش هدایا، از سوی لبنان تایید شده است.

نخست‌وزیر موقت لبنان در ادامه نیز تاکید کرد: بسته کمک‌های اتحادیه اروپا کمکی بدون قید و شرط منحصرا برای لبنان و مردم آن بوده و شامل بخش‌های بهداشت، آموزش، حمایت اجتماعی و فقیرترین خانواده‌ها است.

او همچنین توضیح داد: بسته کمک‌های مالی اروپا شامل کمک‌ها به ارتش و نیروهای امنیتی امنیت عمومی و نیروهای امنیت داخلی برای کنترل مرزهای زمینی می‌شود و هرآنچه بر خلاف این گفته می‌شود، سخنی پوچ و اتهام‌های سیاسی نادرست است.

این مسوول لبنانی در پایان بر عزم کابینه‌ این کشور برای اجرای قوانین در تمامی بخش‌های این کشور تاکید کرد و گفت: هر فردی که به شکل غیرقانونی اقامت داشته باشد، از کشور اخراج خواهد شد و در مورد این مساله غیرقابل انکار است و دستورات اجرای اقدامات لازم به دستگاه‌های مربوطه داده شده است.

تعداد پناهجویان سوری در لبنان ۱.۸ میلیون تن است که طبق برآوردهای لبنان، اسامی حدود ۸۸۰ هزار تن از آنها توسط کمیساریای امور پناهجویان سازمان ملل به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند