Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبستری گفت: پیش‌بینی میزبانی از بیش از ۷۰۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در سومین کنگره جهانی قلب رضوی شده است و تاکنون حدود ۵۰۰ نفر ثبت‌نام و اعلام حضور کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمود شبستری» امروز(۱۳ هر) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: سیمینارها و کنگره‌هایی که در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود موجب رشد قابل توجه علمی و پزشکی این مرکز درمانی شده است و در برنامه پیش‌رو هم سومین کنگره جهانی قلب رضوی از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه ۹۸ و به‌مدت ۳ روز در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بنیاد سلامت رضوی افزود: در این سیمینار ۳ روزه که ۲۰ دانشگاه داخلی و ۴ انجمن خارجی برگزار می‌شود ۲۰۰ سخنرانی خواهیم داشت و ۲۲ عمل قلب باز هم توسط جراحان جوان و نخبه انجام می‌شود و به فضل الهی شاهد بروز و ظهور آخرین دستاوردهای حوزه قلب خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه متخصصان و جراحان سرآمد قلب جهان از انگلستان، آمریکا و ایتالیا هستند، خاطرنشان کرد: در این کنگره پزشکی که از ۱۹ کشور جهان حضور دارند نگاه مشفقانه تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان این آستان مقدس را شاهد هستیم و بزرگترین افتخارمان این است که خدمات ما با محوریت امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

 

شبستری تصریح کرد: پیش‌بینی میزبانی از بیش از ۷۰۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در سومین کنگره جهانی قلب رضوی شده است و تاکنون حدود ۵۰۰ نفر ثبت‌نام و اعلام حضور کرده‌اند، ایران سهم و نقشی ویژه در برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهان دارد و در برنامه‌های قلب دیگر کشورها حداقل ۶ نماینده از ایران حاضر هستند.

 

رئیس بنیاد سلامت رضوی تاکید کرد: بالاترین عمل‌هایی که بدون بیهوشی انجام می‌شود مربوط به عمل تاوی بوده و در ۶ ماهه نخست امسال ۲۲ مورد از این عمل با موفقیت انجام شده است که تعدادی از این اعمال در بیمارستان رضوی بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه ایران جزء کشورهای سطح یک جهان است، گفت: تاپ‌ترین اعمال جراحی قلب دنیا در شهرهای مختلف ایران همچون مشهد، تهران، تبریز، شیراز و دیگر شهرهای ایران به دست پزشکان توانمند ایرانی با موفقیت انجام شده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی اصفهان موکب اربعین هفته نیروی انتظامی روزنامه بیمارستان رضوی کنگره بین المللی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام

نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (علیه السلام )ظهر امروز برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081621 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سومین کنگره علمی «وانا» در ارومیه برگزار می‌شود
  • سومین کنگره علمی «وانا» در شهر ارومیه برگزار می‌شود
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین‌المللی به کنگره جهانی حضرت رضا(ع)
  • جزئیات سومین کنگره علمی «وانا» اعلام شد
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد