Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت خصوصی در روسیه، تولید انبوه ربات‌های انسان‌نما با هر ظاهر سفارشی را آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیوز ویک، این شرکت ادعا می‌کند که ربات‌ها عبارات انسانی را با هماهنگی با چشم‌ها، ابروها، دهان و عضلات دیگر تقلید می‌کنند.

شرکت پرومبوت، ربات خود را "Android Robo-C"  نامیده و ادعا می‌کند که ربات انسان نمای آنها با پوست مصنوعی خود، بیش از 600 حالت انسانی را تقلید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکسی ایوزاکوف، رئیس هیأت‌مدیره پرومبوت در بیانیه‌ای، اظهار کرد: همه افراد می‌توانند، این ربات را با هر نوع ظاهری، برای استفاده حرفه‌ای یا شخصی به این شرکت سفارش دهند.

این شرکت ادعا کرد که می‌تواند با یک الگوی زبانی بر اساس عبارات رایج از یک فرد ربات خاص مانند آن فرد را طراحی کند. این ربات می‌تواند با استفاده از این عوامل فردی با دیگران نیز تعامل داشته باشد.

شرکت پرومبوت گفته است: تاکنون چندین سفارش خصوصی داشته و قصد دارد با همکاری با دیگر شرکت‌ها عملکرد این ربات را کاربردی کند.

اولگ کیووکورتسف، بنیان‌گذار پروموت گفت: این شرکت قصد دارند  هرماه 10 عدد از این ربات‌ها را برای مصارف خانگی و حرفه‌ای تولید کند.

در مورداستفاده از این ربات در منزل، می‌توان به توانایی گفت‌وگو با کمک بیش از 100هزار ماژول گفتار با کمک سیستم هوش مصنوعی اشاره کرد.

پرومبوت تاکنون ده‌ها ربات با قابلیت مکالمه در روسیه تولید کرده همچنین ربات‌های خود را در 35 کشور دیگر به‌عنوان سرپرست، مشاور، راهنما و دربان به فروش رسانده است.

این ربات‌ها، جایگزین یا پشتیبان کارمندان انسانی می‌شوند. این سازنده ربات قصد دارد تا سال 2024 هزاران ربات خدماتی را به کشورهای مختلف اروپایی ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • نسل جدید ربات انسان‌نما، همه‌منظوره است
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار