Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این حوزه، اظهار کرد: پرسنل ناجا ماموریت ها و مسئولیت های فراوانی برای تامین امنیت بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میزبانی و ایجاد تسهیلات لازم برای زائران امام حسین (ع) را افتخاری بزرگ می دانم، گفت: به دلیل اهمیت موضوع در تمامی جلسات ستاد اربیعین حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز افزود: کمیته های ستاد اربعین با علاقه و عشق فراوانی به انجام مسئولیت های خود می پردازند.

شهبازی ادامه داد: تا بدین لحظه بر اساس گزارش ها امسال تعداد زائرین اربعین نسبت به سال قبل بیشتر شده است و نشان از این است که عشق و اشتیاق به امام حسین (ع) و حضور در مراسم اربعین افزایش می یابد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام از این تجمع بزرگ اربعین عصبانی هستند و این اجتماع بزرگ را خطر بزرگی برای خود می دانند زیرا می خواهند با دسیسه های خود موج اهمیت اربعین را کمرنگ کنند.  

استاندار البرز ضمن اشاره به وقایع و مسائلی که از چندروز قبل در عراق پیش آمده است، گفت: برخی مسائل اجتناب ناپذیر است زیرا در روزهای عادی نیز بخش های از مناطق جنوب عراق با مشکل برق مواجه هستند و دشمنان با انعکاس مواردی از این دست قصد ایجاد واهمه میان زائران را دارند.

شهبازی ادامه داد: با برگزاری جلسات منظم تدابیر لازم را داشته ایم تا امکانات کافی برای پذیرایی، امنیت و آرامش زائران فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امید است بر این اساس حادثه ای رخ ندهد، عنوان کرد: تاکنون با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته روند امور به خوبی دنبال می شود و مانعی نیز وجود ندارد.

کد خبر 4737716

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز اربعین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی‌های مستقر در استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر اظهار کرد: علیرغم اینکه بارها موضوع عمل به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و گاز در همین تریبون تذکر داده شده ولی متأسفانه مسئولان صنعت از عمل به وظیفه خود پرهیز کرده و یا درصورت عمل بصورت حداقلی انجام داده‌اند واین موضوع برای مردم ولایت‌مدار دارالحماسه بوشهر قابل قبول نیست.

خطیب جمعه بوشهر اضافه کرد: اولویت اول صنعت باید استان بوشهر باشد درحالی که  برای انجام مسئولیت اجتماعی خود هزار و یک دلیل می‌آورند که از نظر قانون محدودیت دارند ولی مشاهده می شود که دراستان‌های دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، فرهنگ و هنر، محیط زیست و ورزش استان دارای کمبود جدی اعتبارات است، تصریح کرد:  اگر قرار است در استان‌های دیگر سرمایه‌گذاری وخرید کنند باید در استان بوشهر به‌صورت ویژه انجام دهند و حق مردم استان بوشهر را ادا کنند و این عمل آنها از لحاظ قانونی ایراد جدی دارد.

خطیب جمعه بوشهر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: بصورت جدی باید این موضوع پیگیری شود چراکه این مطالبه جدی مردم استان بوشهر است، این حق قانونی مردم استان را استیفا کنید.

وی حذف شهرستان دیر از حق آلایندگی دراستان را عملی غیرقانونی دانست و گفت: باید دراین خصوص بازنگری شود و همان طور که این حق به شهرهای استان‌های مجاور صنایع استان پرداخت می‌شود به این شهرستان هم تعلق بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم را به فرهنگیان و معلمان استان و کشور  تبریک گفت وخواستار توجه دولت به این قشر که از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند، شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی