Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@03:46:15 GMT

ابراز نگرانی اتحادیه عرب در خصوص حوادث عراق

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۳۹۱۹

ابراز نگرانی اتحادیه عرب در خصوص حوادث عراق

«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب، امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از کشته شدن تعدادی از معترضان و نیرو‌های امنیتی در عراق ابراز تأسف کرد.

به نوشته روسیا الیوم، «احمد ابوالغیط» با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، برای زخمی‌ها نیز طلب شفای عاجل کرد و گفت که امیدوار است دولت عراق با تمام وجود برای آرام کردن اوضاع و آغاز فوری گفتگو‌های جدی و واقعی برای حل و فصل مسائلی که موجب تظاهرات شده است؛ تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب نیز گفت که این نهاد از عراق برای پایان دادن به وضعیت فعلی و ایجاد صلح و ثبات حمایت می‌کند.

به گفته کمیسیون حقوق بشر پارلمان عراق، در اعتراضات چهار روز گذشته تاکنون ۷۳ نفر جان باخته و بیش از سه هزار نفر مجروح شده‌اند. این اعتراضات در حالی است که امروز شهر‌های عراقی شرایط به نسبت آرامی را شاهد بود.

دولت عراق اعلام کرد که از ساعت پنج صبح امروز، منع آمد و شد در پایتخت، تمام شده و وضع استان‌های جنوبی نیز به حال عادی بازگشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتحادیه اروپا عراق اعتراضات عراق حوادث عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پیکر این جانباز سرافراز امروز بعد از نماز جمعه از مصلای وحدت گرگان تشیع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده متولد سال ۱۳۵۷ بود و از سال ۹۳ بعنوان نیروی بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود.

او سال۹۴ در جبهه عراق علیه داعش شیمیایی و سال ۹۵ در بوکمال سوریه از ناحیه ستون فقرات جانباز شده بود.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب