Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جاویدان، با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت، تلاش نیروی انتظامی را در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری دانست که پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رأفت اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سردار«علی اکبر جاویدان» صبح امروز(شنبه، ۱۳ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته ناجا در ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: سربازان جان برکف ولایت در ناجا، مطالبه مقام معظم انقلاب مبنی بر این که پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رأفت اسلامی باشد را به واقعیت مبدل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: نیروی انتظامی طی سالیان اخیر تلاش کرده تا مطالبه دیگر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رسیدن پلیس به تراز انقلاب اسلامی را نیز محقق سازد.   وی امنیت را یکی از بزرگترین نعمت های الهی خواند و اظهار کرد: خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی تامین این  امنیت را بر عهده گرفته اند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.     سردار جاویدان، با ابراز خرسندی از این که نیروهای پلیس به برکت تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب هر سال بر امنیت کشور افزوده‌اند، عنوان کرد: جان بر کفان نیروی انتظامی دست مجرمان و متجاوزان را از تحقق اهدافشان کوتاه کرده اند.     وی تصریح کرد: پلیس مقتدرانه در برابر هرگونه نا‌امنی ایستاده و با برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه فعالیت به آنان نمی دهد.   فرمانده انتظامی استان، بیان کرد: پلیس خدمتگذار راستین مردم است و در راستای این رسالت خطیر در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله که طی سال های اخیر شاهد آن بودیم همانند نیروهای امدادی جزو اولین افرادی بودند که به کمک مردم آمدند.   وی در ادامه این استان مرزی را جزو استان‌های امن کشور برشمرد و گفت: کرمانشاه در بسیاری از جرایم خشن از میانگین کشوری پایین تر است.    سردار جاویدان، در پایان وضعیت استان کرمانشاه در مقایسه شاخص‌های کشوری کشفیات قاچاق کالا، مواد مخدر و مقابله با ناهنجاری ها را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت شد.    

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مسجد زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان روزنامه سپاه پاسداران کانون های مساجد رأفت اسلامی برقراری نظم و امنیت اقتدار ملی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند