Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:21:39 GMT

نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان قم معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۰۵۸

نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان قم معرفی شدند

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در نشستی که با دکتر گلفشان، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان قم داشت، از نزدیک، روند ارائه خدمات بیمه‌ای را به کارکنان و امدادرسانان این سازمان مورد بررسی قرار داد و از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مدیران جمعیت هلال احمر در این استان، باخبر شد و راهکارهایی نیز برای رفع موانع و مسائل موجود ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیپور، معاون مدیرکل و سیفی رئیس اداری و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این جلسه حضور داشتند.
وی در ادامه سفر خود به استان قم، با هاشمی‌نژاد، مدیر شعب بانک صادرات در این استان با محوریت گسترش تعامل و همکاری‌های مشترک نیز دیدار کرد.
مهدوی و هاشمی‌نژاد در این دیدار، راهکارهای افزایش میزان فروش محصولات مشترک بانک-بیمه از جمله بیمه های مرهونات بانکی و بیمه عمر مانده بدهکار در شعب این استان را مورد بررسی قرار دادند.
مصدق خواه معاون مدیر شعب، اصغری مدیر روابط عمومی و کلهر مدیر شعبه مرکزی بانک صادرات استان قم نیز در این دیدار حضور داشتند.
همچنین مدیرعامل بیمه سرمد با حضور در شعبه قم، با کارکنان این شعبه دیدار کرد.
مریم مطوف، مدیر استان قم بیمه سرمد در این دیدار، عملکرد شعبه قم را در شش ماهه نخست سال جاری ارائه کرد و گفت: خوشبختانه شعبه قم موفق شد، پرتفوی خود را در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 80درصد در بخش سهامداری و بیش از 260درصد در بخش غیرسهامداری افزایش دهد که در مجموع تولید حق بیمه این شعبه در بازه مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 155درصد رشد داشته است.
وی، با بیان اینکه شعبه قم موفق شده حدود 380درصد از اهداف خود را در شش ماهه اول امسال محقق کند، افزود: اهداف پیش بینی شده در بخش سهامداری این شعبه نزدیک به 630درصد و در بخش غیرسهامداری نزدیک به 300درصد محقق شده است.
مهدوی نیز ضمن قدردانی از عملکرد بسیار خوب شعبه قم که در سال 97، به عنوان شعبه ممتاز معرفی شد، گفت: شعبه قم در شش ماهه نخست سال جاری نیز، جزو بهترین شعبه ها قرار دارد و امیدوارم این روند مطلوب، تا پایان سال هم ادامه یابد.
نمایندگان شعبه استان قم نیز، با مهدوی دیدار کردند و مسائل و موانع پیش روی خود را با او در میان گذاشتند و مدیرعامل با ارائه راهکارهای مفید، نسبت به راهنمایی آنان اقدام کرد.
مدیرعامل بیمه سرمد در این دیدار، ضمن معرفی نمایندگان برتر استان قم به لحاظ بالاترین میزان فروش در سال 97، از نمایندگی بهاره جهانی کد 1665 و کارگزاری بیژن وفادار کد 322 قدردانی به عمل آورد.
این گزارش می‌افزاید: حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال، بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه و حسن آقائی عطا مدیر توسعه بازار و امور بیمه گذاران بیمه سرمد نیز در این سفر، مدیرعامل را همراهی کرده بودند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بیمه سرمد نمایندگان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته‌اند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده در سال جاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند