Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق با بیان این مطلب گفت:در این مدت به خوبی نشان داده ایم که نام باشگاهها هیچ تفاوتی برای ما ندارد و به وظیفه قانونی خودمان عمل می کنیم. مقرر شد باشگاههای بدهکار اجازه ثبت قرارداد بازیکنان خودشان را نداشته باشند و برای آنها کارت بازی صادر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه برای هیچ باشگاهی تبعیض قائل نشدیم. با این وجود مسئولان محترم باشگاه نساجی مراجعه کردند و تعهد دادند 50% از کارت بازی بازیکنانشان صادر شود و 50% باقیمانده بعد از پرداخت بدهی باقیمانده. متاسفانه باید بگویم به همین توافق هم عمل نکردند و قریب به 75% از قراردادهای خودشان را ثبت کرده اند و تنها برای 3 بازیکن این تیم کارت بازی صادر نشده است.

نورشرق اضافه کرد: متاسفانه باید بگویم باشگاه نساجی تلاش مورد انتظار را برای پرداخت بدهی های خودشان نکرده و پاسخگوی طلبکاران نیستند. این اخلاقی، حرفه ای و قانونی نیست که شما قرارداد منعقد کنید و سال ها طلبکار را منتظر بگذارید و توجهی به پرداخت حقشان نداشته و تنها به فکر ثبت قراردادهای باقیمانده خودتان باشید. جالب اینجاست که از قبل از شروع فصل بارها پیغام دادیم و مکاتبه کردیم ، درخواست کردیم این تکلیف این بدهی ها را روشن کنند اما اولین مراجعه باشگاه در آستانه شروع مسابقات لیگ بود، با این بهانه که اگر قراردادها ثبت نشود بازیکنی نداریم وارد زمین کنیم. حالا که به این میزان تعامل و همکاری صورت گرفته نه تنها به تعهدات خودشان عمل نمی کنند بلکه نسبت به عدم صدور کارت بازی همان 3 بازیکن باقیمانده نیز هم معترض هستند. این به واقع دور از انصاف ، اخلاق و اصول حرفه ای باشگاه داری است.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان گفت: باشگاه نساجی در قبال طلبکارانش مسئول است و جمع بدهی این باشگاه مبلغ کمی نیست و با توجه به وعده ای که برای اخذ کارت بازی بازیکنان فعلی خود داده اند، کارت بازی این بازیکنان باقیمانده تا زمان عمل به تعهدات صادر نخواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد