Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب، امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از کشته شدن تعدادی از معترضان و نیروهای امنیتی در عراق ابراز تأسف کرد.

اخبار بین الملل- به نوشته روسیا الیوم، «احمد ابوالغیط» با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، برای زخمی‌ها نیز طلب شفای عاجل کرد و گفت که امیدوار است دولت عراق با تمام وجود برای آرام کردن اوضاع و آغاز فوری گفت‌وگوهای جدی و واقعی برای حل و فصل مسائلی که موجب تظاهرات شده است؛ تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب نیز گفت که این نهاد از عراق برای پایان دادن به وضعیت فعلی و ایجاد صلح و ثبات حمایت می‌کند.

به گفته کمیسیون حقوق بشر پارلمان عراق، در اعتراضات چهار روز گذشته تاکنون ۷۳ نفر جان باخته و بیش از سه هزار نفر مجروح شده‌اند. این اعتراضات در حالی است که امروز شهرهای عراقی شرایط به نسبت آرامی را شاهد بود.

دولت عراق اعلام کرد که از ساعت پنج صبح امروز، منع آمد و شد در پایتخت، تمام شده و وضع استان‌های جنوبی نیز به حال عادی بازگشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق دبیر کل اتحادیه عرب احمد ابوالغیط کمیسیون حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ