Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ فوتبال ایران نمی‌تواند جای خالی مردان بزرگ و نامدارانی چون؛ جعفر کاشانی را پر کند. بدرقه و تشییع با شکوهی که امروز شنبه در باشگاه شاهین و پس از آن در مجموعه شهید شیرودی (امجدیه) شاهد بودیم، بی‌تردید بیانگر ارزش‌ها و خدمات والای مردمی است که همواره برای فوتبال و پرسپولیس تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس که در داغ از دست دادن چنین چهره ارزشمندی سوگوار است، وظیفه خود می‌داند مراتب تشکر و قدردانی خود را نسبت به تمام عزیزان و بزرگانی که در مراسم بدرقه و خاکسپاری زنده یاد جعفر کاشانی حضور یافتند را اعلام نماید.

از مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مدیران و مقام‌های فدراسیون و سازمان لیگ، پیشکسوتان شریف فوتبال ایران، به ویژه خاک خورده‌های باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس، اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال، مدیران عامل پیشین باشگاه پرسپولیس، نمایندگان رسانه‌های جمعی که هم شریک این غم و اندوه بودند و هم در پوشش خبری و تصویری آن همت گماردند، هواداران پرسپولیس و کلیه علاقمندان به ورزش و فوتبال که تحت هر نام و عنوانی حضور به هم رساندند، کمال سپاس را داریم.

بی تردید این حضور گرم و با معرفت برای خانواده و بازماندگان استاد جعفر کاشانی، دوستان وی و باشگاه پرسپولیس مایه دلگرمی و قوت قلب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوتان فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!