Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سالاری‌فنودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت از امروز شنبه بر شدت فعالیت سامانه بارشی در استان افزوده شد و بخش‌هایی از نوار ساحلی استان را به شدت درگیر کرد.
وی ادامه داد: از چهارشنبه گذشته دامنه فعالیت سامانه بارشی به نواحی جنوبی استان کشیده شد و بارش‌های خفیف در این منطقه روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دیروز و امروز بر شدت فعالیت سامانه افزوده شد به طوریکه علاوه بر «مومان» در کنارک، از ایستگاه بارانسنجی باهوکلات چابهار نیز امروز ۱۷ میلی‌متر باران گزارش شد.
رئیس اداره هواشناسی چابهار تصریح کرد: با بارندگی‌های امروز مجموع بارش‌های روستای «کهیر» در چابهار به ۳۳ میلی‌متر رسید.
سالاری فنودی در بخش دیگری با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در نوار ساحلی گفت: توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار مسیلها و رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات به دلیل خطر برخورد صاعقه خوداری شود.

۹۹۰۸**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هواشناسی آبگرفتگی معابر بارش باران کنارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • بارش شدید باران در اهواز
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران