Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:26:49 GMT

ساری: اینتر یک تیم کامل و خطرناک در حمله است

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۶۰۵

ساری: اینتر یک تیم کامل و خطرناک در حمله است

مائوریتزیو ساری سرمربی یووه، مصاف با اینتر را چالشی دشوار و البته جذاب ارزیابی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس فردا در جوزپه مه‌آتزا برگزارکننده دربی ایتالیا خواهند بود. دیداری بین تیم های اول و دوم جدول که از اهمیتی دو چندان برخوردار است. یوونتوس در سال های گذشته معمولا نتایج خوبی برابر اینتر کسب کرده ولی شرایط نراتزوری در فصل جاری متفاوت از گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت:« باید امروز روی برخی موارد برای بازی با اینتر تصمیم‌گیری کنیم و به جمع‌بندی برسیم. باید ببینم تمرین امروز چطور پیش‌ می‌رود. فردا بازی سختی مقابل تیمی قدرتمند خواهیم داشت. هیچ تیمی اما از پیش برنده نیست. من تنها دو تیم قدرتمند را می‌بینم که قرار است مقابل هم صف‌آرایی کنند. بازی در چنین دیدارهایی حس فوق‌العاده‌ای دارد. اینتر تیم کاملی است که در حمله خیلی خوب و خطرناک است. به نظر بازی زیبایی  خواهد شد.»

 

ساری ادامه داد:« باید به روند پیشرفت خود ادامه دهیم. در این مقطع از فصل هم تنها باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. میانگین بازپس‌گیری توپ ما نسبت به چند بازی اول بهتر شده و روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم.

برناردسکی؟ پیشرفت او را در جریان تمرینات می‌بینم. او در لیگ قهرمانان عالی بازی کرد. در تقابل با اینتر هم باید بازی خودمان را با کیفیت لازم به نمایش بگذاریم، سپس اتفاقات بازی به ما خواهد گفت که نیاز به سازگاری با فازهای دیگر بازی داریم یا خیر.»

یوونتوس مائوریسیو ساری اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ترخیص و سلامتی فردی که مورد تهاجم خرس قرار گرفته بود، خبر داد و گفت: حمله یک قلاده خرس در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول به آسیب‌دیدگی یکی از عشایر منطقه منجر شده بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، به نقل از روابط عمومی اورژانس دزفول، رضا معمارزاده سه‌شنبه شب با اعلام این خبر گفت: فرد مصدوم به درمانگاه شهدای سردشت دزفول منتقل شده و از آنجا توسط آمبولانس مستقر در درمانگاه، به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ضمن اشاره به وضعیت جسمی این مرد 60 ساله افزود: فرد مصدوم با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول به تشریح نکات آموزشی در زمان مقابله با خرس پرداخت و گفت: حفظ خونسردی و آرامش در صورت مواجهه با خرس، پرهیز از حرکات ناگهانی و اجتناب از حرکت‌هایی که موجب تحریک حیوان می‌شود، از جمله مواردی است که در مواجهه با خرس باید رعایت کرد.

وی افزود: عشایر حاضر در مناطق پرخطر شهرستان دزفول باید ضمن دریافت مجوز حمل ابزارهای دفاعی مانند اسپری دور کننده حیوانات درنده از دستگاه‌های متولی، از وسایل دفاعی مانند اسپری فلفل یا سلاح‌های غیرکشنده و مجوزدار برای دفاع خود در صورت مواجهه با حیوانات وحشی استفاده کنند.

معمارزاده تاکید کرد: در صورت مواجهه با خرس بهتر است افراد به جای مبارزه با حیوان، ضمن حفظ آرامش، بدون حرکت تا دور شدن خرس در محل باقی بمانند.

به گزارش تسنیم، مناطق کوهستانی بخش سردشت و شهیون دزفول به دلیل وجود جنگل‌های متراکم، زیستگاه حیوانات وحشی گونه‌های مختلف است و این موجب شده تا چند مورد حمله حیوانات وحشی به اهالی و احشام این منطقه طی سال‌های گذشته ثبت شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد