Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:34:52 GMT

لوئیس سوارز و یک دبل تا ثبت رکوردی جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۴۸۴۱

لوئیس سوارز و یک دبل تا ثبت رکوردی جدید

لویس سوارز در صورتی که دو گل دیگر برای بارسلونا به ثمر برساند، موفق به ثبت یک رکورد جدید خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز اروگوئه ای طی سال های اخیر بدون هیچ سر و صدای خاصی در ترکیب بارسلونا درخشیده است. او با دو گلی که روز چهارشنبه مقابل اینتر به ثمر رساند، حالا به رکورد 182 گل برای بارسلونا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا رکورد ژوزه سمیتی را مورد هدف قرار داده که پیش از این 184 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. حالا سوارز تنها به دو گل دیگر نیاز دارد تا به چهارمین گلزن تاریخ بلوگرانو تبدیل شود.
برای سوارز تبدیل شدن به سومین گلزن تاریخ بارسلونا نیز خیلی دشوار نیست. رکوردی که با 194 گل در اختیار لادسلائو کوبالای بزرگ است.

 

 

 


بدیهی است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید او به سومین گلزن تاریخ بارسلونا تبدیل خواهد شد و حتی توانایی این را دارد که با گذشتن از رکورد سزار رودریگز 232 گله به دومین گلزن تاریخ بارسلونا تبدیل شود. نفر اول گلزنان تاریخ بلوگرانو هم کسی نیست جز لیونل مسی که تا به این جا 603 گل برای آبی اناری ها به ثمر رسانده است.
سوارز در 254 بازی موفق به ثبت این تعداد گل شده است و او به جز بازی های خارج از خانه  لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد خارق العاده ای در سایر رقابت ها داشته است.
او در رقابت های خارج از خانه لیگ قهرمانان عملکردی نگران کننده داشته و در 50 بازی تنها موفق به ثبت 22 گل شده است.
سوارز در بازی مقابل اینتر اما عملکردی فوق العاده داشت و پس از مدتی مصدومیت موفق به ثبت دو گل مقابل نراتزوری شد.
لوئیس سوارز در لالیگا اما بسیار زهردار تر بوده است و در مجموع 134 گل به ثمر رسانده  است. او در فصل 16-2015 چهل گل به ثمر رساند و عنوان پی چی چی را از آن خود کرده بود. پس از آن فصل سوارز روندی نزولی داشته و در مجموع 22 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 19 گل در کوپا دل ری، 5 گل در جام جهانی باشگاه ها، یک گل در سوپرکاپ اروپا و یک گل در سوپر جام اسپانیا به ثمر رسانده است.

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت

ده سال از درگذشت تیتو ویلانوا می‌گذرد، ولی نام او به عنوان کسی که در پایه‌ریزی بهترین تیم تاریخ بارسلونا نقش داشت، همواره جاودان خواهد ماند.

به گزارش خبرورزشی، ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ روز غم‌انگیزی برای بارسلونا و فوتبال جهان بود؛ روزی که تیتو ویلانوا در ۴۵ سالگی از دنیا رفت. مردی اهل کاتالونیا که در سال ۲۰۱۱ مبتلا به سرطان شد و متاسفانه سه سال بعد تسلیم این بیماری شد و حفره‌ای خالی در خانواده بلوگرانا به جای گذاشت که پر کردنش دشوار است.

امروز (۲۵ آوریل ۲۰۲۴) دهمین سالگرد درگذشت یکی از شخصیت‌های مهم تاریخ مدرن باشگاه بارسلونا است. ویلانوا به عنوان بازیکن از لاماسیا عبور کرد و در سال ۱۹۸۹ موفق شد در دو بازی دوستانه با تیم اصلی به میدان برود. اما این حرفه مربیگری او بود که نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

او کار مربیگری را در سال ۲۰۰۱-۲۰۰۲ با بارسلونا آغاز کرد و هدایت تیم زیر ۱۶ ساله‌ها را بر عهده گرفت؛ تیمی که متشکل از جرارد پیکه، سسک فابرگاس و لیونل مسی بود. او سپس پالافروگل، فیگرس و تراسا را هدایت کرد و مجددا به بارسا پیوست و در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ نقش دستیار پپ گواردیولا در بارسا اتلتیک را برعهده گرفت. این دو مربی بهترین تیم تاریخ بارسا را پایه‌گذاری کردند و در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ به تیم اول رسیدند و در چهار فصل ۱۴ جام به دست آوردند و فوتبالی را به نمایش گذاشتند که در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفت.

این ویلانوا بود که در سال ۲۰۱۴ مسی را متقاعد کرد که همچنان در بارسلونا بماند. لیونل مسی در مصاحبه‌ای با ال‌پایس در سال ۲۰۱۲ درباره تیتو ویلانوا گفت: «من او را از کودکی می‌شناختم. تیتو اولین کسی بود که به من ایمان داشت، زیرا در آن زمان من بازیکن تعویضی بودم یا اصلا فرصت بازی پیدا نمی‌کردم و او کسی بود که باعث شد در رده زیر ۱۶ سال در ترکیب اصلی قرار بگیرم.»

تیتو در سال ۲۰۱۲ جانشین پپ گواردیولا در نوکمپ شد و در تنها فصل حضورش به قهرمانی لالیگا رسید. او در ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ تقریبا یک سال پس از کناره‌گیری از بارسلونا به دلیل سرطان درگذشت.

دیگر خبرها

  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ