Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی خارج از خانه تیمش برابر پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در ادامه روند رو به رشدی که از ابتدای فصل داشتیم، توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. پیروزی برابر پیکان مهر تاییدی بر نتایج ۵ هفته گذشته ما بود که موفق شدیم از ۵ تیم مدعی و بالای جدول امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان هم تیم قدرتمندی بود و در نیمه اول بازی شرایط سختی برای ما ایجاد کرد، اما خوشبختانه موفق شدیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: از آن جایی که بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود تصمیم گرفتیم در جام حذفی با ترکیبی متفاوت بازی کنیم. با تغییراتی که در بازی برابر گل گهر ایجاد کردیم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند فرصت بیشتری برای بازی رسید و مشخص شد که تارتار به شناخت خوبی از تیم و بازیکنان رسیده و کارش را بلد است. نتایجی خوبی که در لیگ گرفتیم در کنار صعودمان به مرحله بعدی جام حذفی به همراه بازیکنانی که تجربه بازی کمتری داشتند، نشان می‌دهد که نفت مسجد سلیمان تیم کاملی است. ۲۲ بازیکن در اختیار داریم که می‌دانند هدفشان چیست. به اعتقاد من نفت مسجد سلیمان هیچ وقت از نظر نتیجه گیری به این خوبی عمل نکرده است. امیدوارم مسئولان از این تیم حمایت کنند تا بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

پاشایی در خصوص بازی‌های پیش روی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: هفته بعدی باید به مصاف شاهین بوشهر برویم. با وجود این که شاهین نتایج ضعیفی گرفته نباید فراموش کنیم که تیم ریشه داری است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. برای رسیدن به بالای جدول باید هر طور شده برابر شاهین به پیروزی برسیم. در جام حذفی سخت‌ترین قرعه ممکن به ما افتاده و باید با شهرخودرو بازی کنیم. به اعتقاد من شهرخودرو از نظر فنی و امکاناتی یکی از برترین تیم‌های حال حاضر فوتبال کشور است. یحیی گل محمدی تیم بسیار خوبی ساخته و به اعتقاد من یکی از ۵ مربی برتر ایران است. امیدوارم بتوانیم شهرخودرو را شکست دهیم و به مرحله بعدی برسیم.

بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - نفت مسجد سیمان ۳/ برد شیرین شاگردان تارتار در دقایق پایانی

پاشایی درباره سطح لیگ امسال عنوان کرد: امسال لیگ خیلی سختی داریم. شرایط مانند سال‌های گذشته نیست که از همان ابتدای فصل بتوان از برخی تیم‌ها به عنوان مدعی نام برد. تیم‌های پایین جدولی در سطح بالایی بازی می‌کنند. در این وضعیت حتی اگر تیم‌ها از نظر مالی مشکلی نداشته باشند و بودجه کافی داشته باشند هم کار دشواری دارند. وقتی که پولی در کار نباشد سختی‌ها ۲ برابر می‌شود. در واقع جنگی نابرابر بین تیم‌های وابسته به وزارت نفت که شرایط مشخصی ندارند و دیگر تیم‌هایی که به راحتی از بودجه دولت استفاده می‌کنند در گرفته است. در چنین شرایطی کار برای ما واقعا دشوار است و امیدوارم از ما حمایت شود تا در این جنگ نابرابر شکست نخوریم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن و دروازه بان برای سپاهان/ عنوان تیم و سرمربی هفته در اختیار شهرخودرو

او در واکنش به صحبت‌های تارتار مبنی بر اینکه بابت پرداخت نشدن حقوق‌ها شرمنده بازیکنان تیم شده است و این که گفته بود اگر مشکلات حل نشود به مسجد سلیمان بر نمی‌گردد گفت: تارتار بی دلیل و از روی شوخی و تعارف حرفی نزده است. در مدتی که با تارتار کار کردم از او دروغی نشنیده‌ام. با نتایجی که تیم گرفته، وقت آن است که مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند. نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌هایی است که امکانات ضعیفی دارد و امیدوارم به آن نگاه ویژه‌ای شود. عشق مردم این شهر فوتبال است و مردم مسجد سلیمان یک هفته منتظر دیدن بازی تیم می‌مانند و حتی سر تمرینات هم حضور پرشوری دارند و دست از حمایت نمی‌کشند.

بیشتر بخوانید: فرکی: یک پیروزی را تقدیم نفت مسجد سلیمان کردیم/ از شکست پیکان بسیار ناراحت هستم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی