Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:46:04 GMT

ادامه بحران دروازه بانی در رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۵۵۶

ادامه بحران دروازه بانی در رئال مادرید

آلفونس آرئولا با نمایش ضعیف خود در بازی امروز مقابل گرانادا بحران دروازه بانی در رئال را تداوم بخشید.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دقایقی پیش موفق شد 4-2 بر گرانادا پیروز شود. رئال تا دقیقه 69 با سه گل پیش بود و می رفت گل های بعدی را به ثمر برساند که روی اشتباه عجیب آرئولا یک پنالتی به حریف داد.

گلر فرانسوی توپ را در اختیار داشت و در حالی که به راحتی می توانست آن را پاس بدهد یا راهی اوت کند، اقدام به دریبل مهاجم گرانادا کرد اما در این امر ناکام ماند و با خطا مجبور به توقف او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پنالتی را ماچیس به گل اول گرانادا تبدیل کرد تا روند بازی کاملا تغییر کند. میهمان به یکباره شجاع شد و با حملاتی ادامه دار خود توانست چند دقیقه بعد فاصله را به یک گل کاهش دهد اما زیدان با فرستادن خامس به زمین توانست کنترل بازی را بازپس بگیرد و ستاره کلمبیایی توانست دقیقه 94 گل چهارم رئال را به ثمر برساند.

سوتی عجیب آرئولا که در 145 دقیقه حضورش درون دروازه رئال گلی دریافت نکرده بود، بحران دروازه بانی در رئال را قوت بخشید. او که پس از اعتراضات گسترده هواداران رئال به کورتوا مسیر برای ثابت کردن خود درون دروازه رئال را هموار می دید، با بازی امروز خود نشان داد که دروازه بان مطمئنی نیست. آرئولا به تنهایی نزدیک بود بردی شیرین را از رئال بگیرد.

بدتر اینکه تیبو کورتوا نیز نتوانسته توانایی هایش را در رئال ثابت کند تا حالا بیش از پیش جای خالی کیلور ناواس در مادرید حس شود.

رئال مادرید آرئولا پاری سن ژرمن تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید آرئولا پاری سن ژرمن تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده