Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:58:36 GMT

«لارستان ۶:۳۰ بامداد» در جام جم

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۶۰۸

«لارستان ۶:۳۰ بامداد» در جام جم

​فیلم سینمایی «لارستان ۶:۳۰ بامداد» را یک شنبه ۱۴ مهر ماه از شبکه جهانی جام جم مشاهده فرمایید .

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «لارستان 6:30 بامداد» داستان افسر پلیسی است که مامور تحقیق در پرونده کیف قاپی منجر به قتل شده و علیرغم میل خود، دخترش هم که پلیس می باشد به اداره آنها منتقل شده و باید با هم معمای این پرونده را حل کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین غضنفری کارگردان و علی پور کیانی با حسین آقاهرندی تهیه کنندگان این اثر می باشند .



داریوش فرهنگ ، حدیثه تهرانی، افشین نخعی، خسرو شهراز، یاسر جعفری، سعید دولتی و دیگر هنرمندان نیز نقش آفرینان سینمایی معرفی شده هستند .



«لارستان 6:30 بامداد» یک شنبه 14 مهرماه ساعت ساعت 19 به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 3 و 11 باز پخش می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی روزنامه هفته نیروی انتظامی اصفهان موکب اربعین شبکه جام جم تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش‌نشانان ۶، ۱۵، ۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط کارگاه جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت دو و ۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار