Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:18:04 GMT

ضرورت تسریع در روند اجرای سد تنگ سرخ

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۸۲۱

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه بررسی مشکلات فراروی صنعت آب و برق استان گفت: علاوه بر ۴۴ طرح افتتاح شده طرح دیگری برای توسعه زیر ساخت‌ها با اعتبار ۸ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال در این استان در دست اجراست.

او با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هنرمندانه پیگیر مطالبات استان هستند اضافه کرد: باید با پاسخ به مطالبات مردمی زمینه رضایتمندی مردم و ایجاد فرصت‌های بیشتر را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو اعتبار هزینه شده برای ۴۴ طرح افتتاح شده در برخی شهرستان‌های استان را بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌هایی که به مصرف بهینه انرژی به ویژه انرژی‌های تجدید ناپذیر کمک می‌کند شاهد صیانت از منابع ارزشمند انرژی باشیم.

اردکانیان به ضرورت تسریع در روند اجرای سد تنگ سرخ به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت نیرو در کشور اشاره کرد و افزود: کمک به کاهش تنش آبی در شهر یاسوج در کنار تامین آب مورد نیاز روستاه‌های مسیر، اراضی و باغات کشاورزی از جمله مزایای بزرگ این طرح خواهد بود.

وزیر نیرو گفت: تلاش شده به اتفاق معاونت‌های مختلف در این سفر چگونگی تامین آب آشامیدنی شهر لیکک، اجرایی شدن سد آبریز، برسی وضعیت سد چم شیر، نیاز برق استان و افزایش ۲۵۰ مگاواتی از ۵۰۰ تا ۷۵۰ مگاوات در برخی نقاط، وضعیت آب مورد نیاز زمین‌های کشاورزی در دشت امامزاده جعفر گچساران، بهسازی شبکه‌های توزیع و انتقال آب در روستاه‌ها، آب بها و اجرایی کردن نیروگاه خورشیدی و تسهیل برای ورود سرمایه گذاران در این نیروگاه برای رسیدن به شرایط دلخواه بررسی شود.

انتهای پیام/غ

تامین آب مورد نیاز روستاه‌های مسیر سد تنگ سرخ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید حمیدرضا اعرابی، در سفر به منطقه جنوب شرق، ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه، از واحدهای مختلف ارتباطات ثابت و سیار و مانیتورینگ رگولاتوری بازدید کرد و بر لزوم نظارت هوشمند و لحظه‌ای شاخص‌های کیفی شبکه تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت پیشگامان به عنوان مجری طرح فیبر نوری در استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت این استان، میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری در هرمزگان را بررسی و ارزیابی کرد.

اعرابی همچنین در نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان، بر اهمیت افزایش همکاری شهرداری‌های استان با شرکت پیشگامان در راستای تسریع اجرای پروژه فیبر نوری تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، به همراه مدیر عامل، نمایندگان و پیمانکاران شرکت پیشگامان، از تمام مراحل اجرای پروژه فیبر نوری بندرعباس بازدید و مقرر کرد این شرکت سرعت پیشرفت پروژه و سطح اتصال منازل و کسب و کارها به اینترنت فیبر نوری در شهر بندرعباس و کل استان را افزایش دهد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه و بکارگیری بسیج نیروها در راستای نظارت دقیق‌تر و تسریع در فرآیند بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات کنترل پروژه منظم و هفتگی توسط منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6097340 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری