Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:30:18 GMT

واکنش عجیب زیدان به سوتی آرئولا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۵۹۹۳

واکنش عجیب زیدان به سوتی آرئولا

زین الدین زیدان پس از برتری بر گرانادا به تمجید از عملکرد آلفونس آرئولا گلر فرانسوی خود پرداخت در حالی که سوتی او باعث گل اول حریف شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی 4-2 بر گرانادا توانست صدرنشینی خود در پایان هفته هشتم را نیز حفظ کند. رئال ابتدا با سه گل پیش افتاد و سپس دو گل دریافت کرد ولی خامس توانست گل اطمینان بخش را دقیقه 94 به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اول رئال در این بازی فده والورده بود و هرچند گل نزد ولی یک پاس گل به هازارد داد و بارها اقدام به توپگیری در میانه زمین کرد.

 

 

 

 

زین الدین زیدان در پایان بازی به تمجید از والورده پرداخت و گفت:« بله برای او بسیار خوشحالم و از عملکردش رضایت کامل دارم. او بسیار خوب است و این را همیشه ثابت کرده است. فده روز به روز پیشرفت می کند و در زمین همیشه به دنبال در اختیار گرفتن توپ است. او خود را پنهان نمی کند و باید بگویم که نیمه اول فوق العاده ای را از او دیدیم. در مجموع کار تیمی ما در نیمه اول بی نظیر بود.»

 

از دست دادن برتری 3-0 مثل بازی با لوانته :« نباید این دو بازی را باهم مقایسه کرد. امروز برابر تیم دوم جدول بازی داشتیم و کار را برای ما سخت کرد. البته که این یک نقطه ضعف است و باید آن را پذیرفت ولی در هر دو نیمه کنترل توپ و میدان دست ما بود و به شایستگی گل چهارم را هم زدیم. هیچ دیداری در لالیگا ساده نیست و اگر گرانادا توانست دو گل به ما بزند، نشانه کیفیت بالای این تیم است.»

 

 

 

 

گلزنی هازارد:« او چنین دیداری را می خواست و تا به اینجا فقط یک گل کم داشت. این همان بازی ای بود که از هازارد انتظار داریم و برایش خیلی خوشحالم. امیدوارم این اولین گل او از تعداد فراوانی گل باشد که برای رئال به ثمر خواهد رساند. همه به خاطر او خوشحالیم. او یک پاس گل هم داد و قطعا به وی کمک خواهد کرد تا بهتر و بهتر شود.»

 

نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان:« این یک واقعیت است که آنجا خوب نتیجه نگرفته ایم. یک امتیاز از دو بازی اصلا خوب نیست و حالا یک بازی حیاتی در زمین گالاتاسرای پیش رو داریم اما الان وقت جشن گرفتن برای پیروزی امروز است.»

 

 

 

 

سوپرگل مودریچ:« خیلی خوشحال شدم. مودریچ این نقطه قوت را در خود دارد که شوت های سهمگینی روانه دروازه حریف کند. سه یا چهار سال پیش او گلی مشابه را در زمین گرانادا زده بود که باعث پیروزی ما شد.»

 

سوتی آرئولا:« نیاز به گفتن چیزی به او نیست. آرئولا خودش هم می داند که یک اشتباه کوچک داشت ولی در مجموع اگر به همه بازی توجه کنیم، او بسیار خوب کار کرد. البته می دانم که شوت زیادی به دروازه ما زده نشد ولی چند مهار خوب داشت و مهمتر اینکه مرتب در حال صحبت با مدافعان بود و از او کاملا راضی هستم. او عضوی از این مجموعه است و همه باید کمک کنند. با آرئولا همه چیز خوب پیش می رود.»

 

لوکا مودریچ آرئولا زیدان (سرمربی) رئال مادرید پاری سن ژرمن ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ آرئولا زیدان سرمربی رئال مادرید پاری سن ژرمن ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!