Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یورگن کلوپ پس از برتری 2 - یک دیرهنگام تیمش مقابل لسترسیتی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از شانس خوب صدرنشین لیگ برتر انگلیس گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت: بازی فوق العاده ای را شاهد بودیم. سعی کردیم سرعت بازی را بالا ببریم. گل لسترسیتی کمی باعث دلسردی ما شد اما می‌خواستیم همچنان رو به جلو برویم و در نهایت پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد خطای پنالتی روی سادیو مانه افزود:کاملا واضح بود خطا روی مانه انجام شده است. از طرز بازی تیم و نتیجه راضی هستم. واقعا بازی فوق العاده ای داشتیم. می‌دانستیم ممکن است اتفاقاتی در طول بازی بیفتد. باید برای کسب 3 امتیاز با تمام توان می‌جنگیدیم و در نهایت این کار را کردیم.

کلوپ افزود:بدون شانس نمی‌توانید به این تعداد پیروز شوید اما در طول 90 دقیقه شایسته این پیروزی و کسب 3 امتیاز بودیم. جیمز میلنر به خوبی در دقیقه آخر استرس و اضطراب خود را کنترل کرد و این واقعا عالی بود.

سرمربی آلمانی در مورد خطای چودهوری که باعث مصدومیت صلاح شد، تصریح کرد: محمد چگونه می تواند خوب باشد؟ آیا خطای چودهوری فقط یک کارت زرد داشت؟ صلاح لنگان لنگان از زمین بیرون رفت و این واقعا سخت بود.

کلوپ خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید لسترسیتی با یک امتیاز خوشحال باشد اما ما این گونه نبودیم. شما دیدید در صحنه پنالتی بازیکنان چه هیجانی داشتند. واقعا خوشحال شدیم زیرا شایسته پیروزی رد این دیدار بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیورپول لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان