Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  آئین بدرقه موکب خدام الحسین (ع)  (موکب مرکزی شهرستان گناوه) به همراه کمک های مردمی  برای اعزام به کربلا وخدمت رسانی به زائران اربعین  در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در آئین بدرقه موکب خدام الحسین (ع) گناوه با تقدیر از کمک‌های مردمی به موکب‌های شهرستان گفت: مردم ولایتمدار شهرستان گناوه همواره حامی و پشتیبان برنامه های مذهبی بوده و خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار و متدین و خیرین شهرستان گناوه مانند همیشه در کمک به موکب ها همکاری خوبی داشتند که این کمک ها بیش از انتظار است.

وی افزود: تلاش مجموعه ستاد اربعین شهرستان  و همه دست اندرکارانی که با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی لازم موکب ها را برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) آماده کردند قابل تقدیر است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گناوه در این آیین اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای ۱۱ موکب رسمی ثبت شده  در سامانه اینترنتی اربعین کشور برای خدمت رسانی به زائران حسینی است که دو موکب در داخل کشور و ۹ موکب در ایام اربعین در کشور عراق مستقر می شوند.

ضرغام مردانی افزود: بیشتر موکب های مستقر در کشور عراق از شهرستان گناوه اعزام شده اند که موکب خدام الحسین (ع)  نیز امروز به همراه ۶ خودرو کمک های مردمی  بدرقه می شوند و دو موکب دیگر شهرستان فردا به سمت مرز شلمچه حرکت می کنند تا به کربلا اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه حجم کمک های مردمی امسال به موکب های شهرستان بسیار خوب بود گفت: موکب های شهرستان گناوه  به مدت ده روز در کربلای معلا به زائران حسینی خدمات ارائه خواهند کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گناوه اضافه کرد: خدمات ارائه شده موکب ها شامل خدمات رفاهی و عمومی ، اسکان، خدمات فرهنگی و بهداشتی خواهد بود.

وی گفت: روزانه هزار و ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفراسکان  زائران خواهر و برادر در موکب مرکزی شهرستان گناوه (خدام الحسین (ع) انجام می شود و سه وعده غذای اصلی به همراه پذیرایی از زائران درب موکب در خیابان اصلی به سمت حرم به زائران اربعین شبانه روز ارائه می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات وعالیات گناوه از همکاری و همراهی  فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان، امام جمعه گناوه ، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، و مردم ولایی و مومن و خیرین شهرستان  در حمایت و جمع آوری کمک ها به موکب های اربعین تقدیر کرد.

کد خبر 4737949

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه اربعین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه مرز مهران ایلام آتش نشانی شهرکرد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت

جشنواره‌ها عموما عامل انگیزشی بسیار قوی برای تولیدکنندگان آثار رسانه ای، هنری و پژوهشی هستند که این تولید کنندگان تلاش دارند تا علاوه بر محک خود در بستر جشنواره با تنوع تولید و اندیشه و دیدگاه‌های متفاوت نیز در موضوعات مورد علاقه خود بیشتر آشنا شوند و بر وجوه آموزشی موجود در جشنواره‌ها در کنار مباحث رقابتی توجه دارند.

امروز، معاونت صدای رسانه ملی به مأمن و مرکز مهم در زمینه مستندسازی تبدیل شده و حامی جدی مستندسازان است. مروری بر آثار ارائه شده در این دوره از جشنواره پژواک و اذعان داوران در این عرصه به خوبی اثبات می‌کند بسیاری از برنامه سازان پیشکسوت و جوان در حوزه مستندسازی آثار فاخر و تأثیرگذاری را ساخته و به سراغ سوژه‌های ناب برای مستندسازی رفتند. 

جشنواره مستند رادیویی پژواک محملی شده تا قالب مستندسازی در رادیو احیا شود و مستندسازان رادیویی در فضایی سالم با یکدیگر رقابت کنند. همچنین در سایر شبکه‌ها نیز فضای مناسبی برای پخش آثار شاخص و برتر مستند ایجاد کرده است. نتیجه این است که امروز، برنامه‌های مستندمحور رادیو، پرشنونده هستند و به واسطه رادیو، مستند‌ها جایگاه ویژه‌ای نزد ذائقه مردم یافته است.

از سوی دیگر جشنواره پژواک فرصتی فراهم کرده تا مردم هم در این جشنواره سهمی داشته باشند. هدف از این بخش، افزایش تعامل میان برنامه سازان و مخاطبان و از سوی دیگر شناسایی افراد مستعد در این حوزه است. همچنین آثار قابل داوری در بخش مردمی نسبت به دوره‌های گذشته به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته و این نشان می‌دهد مردم علاقمند به این قالب از برنامه سازی هستند. ضمن این که در حوزه مردمی سعی شده گونه‌های راحت مستند (مستند روایی و گزارشی) گذاشته شود تا علاقمندان به این عرصه وارد میدان شوند. بخش مردمی جشنواره پژواک در راستای نگاه تحولی معاونت صدا مبنی بر راه اندازی نهضت تولیدات مردمی است که این نگاه به جد دنبال می‌شود.

در واقع ایجاد فضای تعاملی میان مردم و مستندسازان و احترام به نظر و علاقه شنوندگان رادیو هم از دیگر مزیت‌های این رویداد است. جشنواره مستند پژواک نیز همچون بسیاری دیگر از جشنواره‌های رادیو با مشارکت عموم مردم برگزار می‌شود. به این ترتیب که برای همه مردم این امکان فراهم شد تا بهترین فیلم‌های مستند از نگاه خود را انتخاب و در این جشنواره شرکت دهند. بدون تردید نظرات مردمی نیز به تقویت فعالیت رادیو در زمینه تولید و پخش آثار مستند کمک می‌کند. 

از سوی دیگر دوری از کلیشه‌های رایج، خلق و اجرای طرح‌های نو، تحولی عمیق در محتوا و اضافه شدن بخش‌های ویژه همچون وعده صادق و... حاصل توجه جشنواره پژواک در سومین دوره است.

مراسم افتتاحیه این جشنواره همزمان با سالروز ۸۴ سالگی رادیو برپا شد و برگزیدگان بخش‌های برنامه‌های مستمر، مستند‌های مستمر، مشاغل و مستندنگاری اعلام شدند. اکنون که به روز‌های اختتامیه نزدیک می‌شویم، قرار است برگزیدگان راویان حقیقت در بخش‌های اصلی، ویژه و مردمی اعلام شود و تندیس‌های طلایی در دستان راویان حقیقت در رادیو قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت