Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از ‌تسنیم بابت پیگیری مسائل کردستان قدردانی کرد و گفت: این رسانه نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از پیگیری‌های خوب خبرنگاران این رسانه نسبت به مسائل استان قدردانی کرد و اظهار داشت: خبرگزاری‌ها زیر مجموعه نظام بوده و باید همواره در راستای اهداف و چارچوب نظام گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دغدغه همه مسئولان و اصحاب رسانه حل مشکلات مردم است، افزود: هم انتقادات و هم نگاه مثبت خبرنگاران در راستای حل مشکل و رضایت‌مندی مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: باید اصحاب رسانه در شیوه انعکاس مشکلات مردم، هوشیار باشند تا دشمن از شیوه بیان، سوءاستفاده نکنند چراکه بدخواهان همواره در نقطه مقابل ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید اصحاب رسانه با انعکاس اخبار صادقانه و بیان درست، «اعتماد» را در بین مردم ایجاد کنند، گفت: خبرنگاران یک رسانه رسمی باید ضمن رعایت قانون، اعتبار و جایگاه رسانه خود را حفظ کرده و در تیترزنی، امیدآفرینی و مستندبودن اخبار دقت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از دفتر استانی تسنیم بازدید کردفرمانده ناجا: خبرگزاری تسنیم هوشمندانه و مدبرانه در راستای اهداف انقلاب و عزت کشور فعالیت می‌کندخبرگزاری تسنیم سنگر دفاع از نظام اسلامی در جنگ رسانه‌ای است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خطاب به خبرنگار تسنیم در سنندج بیان کرد: گرچه شاید انتقادات رسانه مطالبه‌گر به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید و منافع‌ برخی افراد به خطر بیفتد و حساسیت‌هایی از خود نشان دهند، اما نباید سبب دلسردی شما شود؛ طبیعی است قطاری که در حال حرکت است، به طرف آن سنگ پرتاپ می‌کنند.

وی اظهار کرد: واقعیت این است که مردم توجه بیشتری به برخی از خبرگزاری‌ها دارند چراکه با جرأت مسائل را منعکس می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست، خاطرنشان کرد: خبرنگاران این رسانه به‌دنبال پرکردن اخبار در صفحه نیستند بلکه روی موارد خاص دست گذاشته که داد برخی‌ها را در می‌آورند.

وی خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: هرچقدر چارچوب‌ها، صداقت و شیوه بیان رعایت شود؛ تأثیرگذاری رسانه و اعتماد مردم بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: باید اصحاب رسانه ضمن انتقاد و انعکاس مشکلات، اقدامات خوب را نیز منعکس کرده و وابستگی خود را به نظام بدانند نه جناح خاصی، چراکه این رویکرد سبب پیشرفت جامعه و آرامش مردم می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P4001/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام براتی زاده به همراه حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان با حضور در یکی از مساجد اهل سنت بجنورد به سؤالات و ابهامات مردم پاسخ گفتند و به مشکلات طرح شده نیز رسیدگی کردند.
رئیس کل دادگستری استان بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به راه و مسیر‌های دسترسی، ضرورت ترمیم وضعیت آسفالت خیابان‌ها و تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر، محدودیت‌ها و کمبود‌های ناشی از منابع تامین آب شرب و ضرورت تکمیل و تسریع در اتمام طرح‌های اتصال شبکه آبرسانی و همچنین شلوغی و ازدحام جمعیت در صف انتظار نانوایی‌ها را از جمله اصلی‌ترین مسائل و مشکلات اهالی و ساکنان کلاته محمدعلی پهلوان عنوان کرد.
حجت الاسلام براتی زاده گفت:دستگاه قضایی در مسائل و موضوعاتی که به نحوی از انحاء با حقوق عامه مرتبط است با حساسیت مضاعف ورود می‌کند و در تلاش است مطالبات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کند.
وی افزود: برخی مشکلات طرح شده طی این گفتگوی مردمی از قبیل شلوغی صف نانوایی‌ها باید هر چه سریعتر و در کوتاه مدت با اتخاذ تدابیر فوری از جمله تخصیص آرد به میزان کافی و یا افزایش کمی و کیفی تعداد نانوایی‌ها به نحو مقتضی رفع شود و طبعا در صورت تداوم این وضعیت نگران کننده با فرد با افراد خاطی با قاطعیت برخورد خواهد شد.
براتی زاده مشکل آب شرب کلاته محمدعلی پهلوان را یک مطالبه جدی و بحق مردم این‌منطقه عنوان و خواستار تسهیل و تسریع روند تکمیل پروژه آبرسانی شد.

دیگر خبرها

  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند