Web Analytics Made Easy - Statcounter

باستانی با طرح این موضوع که کشوری که موشک نقطه زن می‌سازد چرا نتواند خودروی خوب بسازد، گفت: ما مزیت نسبی داریم و راهبرد ما باید بر محور صادرات قطعه باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «سعید باستانی» شب گذشته (شنبه 13 مهرماه) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره اما و اگرهای داخلی سازی قطعات خودرو با بیان اینکه تصمیم باید بر اساس داشته‌ها باشد و بعد از برآورد راهبرد؛ دورنما باید ترسیم شود، گفت: مرحله نخست خودکفایی، ترسیم راهبرد و برآورد مزیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از قطعات اصلاً تولید داخلی ندارد و با تاکید بر داشتن راهبرد مشخص افزود: کشوری که موشک نقطه زن می‌سازد چرا نتواند خودروی خوب بسازد. ما مزیت نسبی داریم و راهبرد ما باید بر محور صادرات قطعه باشد.

 

در ادامه این برنامه خبری «سیدرضا مفیدی»، مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت نیز در گفتگوی تلفنی با برنامه گفت: پویش ساخت داخل ادامه خواهد داشت و سهم قطعات خودرو در این پویش چشمگیر است. در بخش خودرو راهبرد مشخص داریم، اما در بخشی از صنعت خودرو دچار ضعف هستیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی روزنامه سپاه پاسداران کانون های مساجد اصفهان ارتقا تولید داخلی باستانی تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق، پیرو وصول گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی تویوتا تک کابین قاچاق متعلق به شخصی با هویت معلوم در شهرستان ساری، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی قضایی، خودروی مورد نظر را در هنگام تعمیر در یک تعمیرگاه خودرو‌های خارجی در سطح شهر ساری بود مشاهده و پس از بررسی مدارک، توقیف و به مقر انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه مدارک خودروی توقیفی هیچگونه همخوانی با شماره موتور و بدنه خودروی مذکور را نداشت و قاچاق بوده است، گفت: کارشناسان ارزش خودروی مکشوفه قاچاق را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمد پور مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران عنوان کرد و افزود: در این راستا مالک این خودرو پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • لوازم یدکی رنو
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات