Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری افزود: معین های اقتصادی این استان اجرای 273 پروژه در یک برنامه سه ساله ( سال های 97- 98 و 99) را قبول کرده اند که در این راستا طی سه سال 11 هزار و 700 فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.

وی با اشاره به بررسی و راستی آزمایی 99 پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان که معادل 34 درصد کل پروژه ها است، گفت: در این بررسی ها مشخص شد که 34 مورد به بهره برداری رسیده که در این زمینه نسبت به هدف گزاری انجام شده جلوتر بوده ایم و 6 مورد نیز متوقف شده است که به دستگاه های مربوطه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 59 پروژه نیز در حال انجام بوده است و در حقیقت 96 درصد انطباق در راستی آزمایی پروژه های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد: سرمایه گذاری پیش بینی شده بنگاه های اقتصادی استان کرمان بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان  است که 41 هزار فرصت شغلی را ایجاد می کند.

رودری با اشاره به اینکه تاکنون 8 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی استان کرمان محقق شده است، گفت: این میزان سرمایه گذاری شامل 374 پروژه است و گویای این است که می تواند نقش مثبتی در اقتصاد استان کرمان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش 193 پروژه مربوط به نقش مسئولیت اجتماعی و معین های اقتصادی است و 210 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمینه انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان اقتصاد اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست