Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه آشوبگران خیابانی در لردگان از مردم عادی نیستند تصریح کرد: نکته مهم این است که اهالی روستای چنار محمودی در این تجمعات حضور ندارند و پس از اطلاع رسانی صحیح افراد فرصت طلب و آشوبگر در این صحنه حاضر شده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعداز اعلام خبری مبنی بر انتشار ویروس ایدز در یکی از روستاهای لردگان و شفاف سازی وزیر بهداشت در این خصوص، عده ای از افراد فرصت طلب با حضور در این شهر دست به تخریب اموال عمومی و به حاشیه راندن مطالبات مردم زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص این آشوب های خیابانی و تخریب اموال عمومی تصریح کرد: قطعاً کار دانشگاه علوم پزشکی حفظ امنیت نیست اما مسئولان مربوطه و انتظامی در حال تلاش برای حفظ امنیت در لردگان هستند.

وی در ادامه افزود: اگر ایجاد آرامش تاکنون طول کشیده است به خاطر این بود که به مردم عادی لطمه‌ای وارد نشود اما افراد فرصت طلب که میان مردم نفوذ کرده و قصد تحریک مردم را دارند شناسایی شده و با آنها برخورد لازم صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه آشوبگران خیابانی در لردگان از مردم عادی نیستند تصریح کرد: نکته مهم این است که اهالی روستای چنار محمودی در این تجمعات حضور نداشتند و پس از اطلاع رسانی صحیح افراد فرصت طلب و آشوبگر در این صحنه حاضر شده اند.

شیرانی همچنین تصریح کرد: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی درمان مردم بوده و تمام مطالبات مردم مبنی بر شناسایی، درمان و پیگیری شرایط مردم به خوبی دنبال شده و خدمات خوبی ارائه شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: اولویت دانشگاه علوم پزشکی ایجاد فضایی آرام برای ادامه خدمت رسانی به مردم است و هرچه این آرامش زودتر ایجاد شود به نفع مردم است چرا که خدمات درمانی را بهتر و سریعتر دریافت می کنند.

 

انتهای پیام/ط

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • آیین گاوکشان 
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان