Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@11:30:35 GMT

اجرای حکم اعدام عوامل تروریستی صفی‌آباد دزفول

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۸۸۳۰

اجرای حکم اعدام عوامل تروریستی صفی‌آباد دزفول

به گزارش فارس، عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون قضائی رئیس کل دادگستری خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: این افراد با تشکیل گروه تروریستی، اقدام به بر هم زدن امنیت داخلی کشور، ارتکاب قتل عمدی، تهیه سلاح جنگی می‌کردند و در ماه محرم سال ۱۳۹۴، با تیراندازی به سمت عزاداران شهر صفی‌اباد دزفول، شهادت دو نفر و مجروح شدن سه نفر از عزاداران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج)، نهادهای امنیتی و دستگاه قضائی استان تنها چند روز بعد از حادثه، عوامل عملیاتی این گروه تکفیری و ترویستی را شناسایی و دستگیر کردند.

امانت بهبهانی بیان کرد: با محاکمه این افراد، رای مقتصی در خصوص عوامل این حادثه تروریستی صادر و با تایید از سوی دیوان عالی کشور، صبح امروز رأی اعدام دو تن از آنان که به محاربه محکوم شده بودند، اجرا شد.

وی عنوان کرد: همچنین سه نفر دیگر از عوامل این حادثه تروریستی به جرم معاونت در محاربه، مشارکت در تشکیل گروه تروریستی تکفیری بر علیه امنیت کشور و پشتیبانی گروه تروریستی به حبس طولانی مدت در تبعید محکوم شدند.

** این گروه تروریستی تکفیری شامگاه ۲۳ مهرماه سال ۹۴ برابر با دوم محرم با حمله مسلحانه به یک دسته عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در صفی آباد دزفول ۲ نفر از عزاداران حسینی را با نام های حسین کریمی یگانه و بهمن رضایی به شهادت رساندند و سه نفر دیگر را مجروح کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس قم اعلام کرد: هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند