Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، لطیفی مدیرکل  صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان رنجان گفت: توجه به ورزش به ویژه در حوزه جوانان  یکی از مهمترین اولویت‌های صداوسیمای مرکز زنجان  بوده و برنامه‌های متنوع و خوبی را در این راستا تولید و پخش نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لطیفی با اشاره به نقش ورزش در سلامت فردی و اجتماعی به خصوص تأثیر مثبت آن در حوزه جوانان گفت: ترویج و نهادینه کردن امر ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی در کنار توجه به ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های موجود در این حوزه می‌تواند در سالم سازی خانواده‌ها و جامعه نقش مهمی را ایفا نماید.

او در ادامه به تعامل مثبت رسانه استانی با اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرده و افزود: صداوسیمای استان با وجود تمامی مشکلات و تنگنا‌های موجود همواره نسبت به پوشش برنامه‌های ورزش وجوانان اهتمام ویژه‌ای داشته است و این مرکز آماده گسترش تعاملات فیمابین با اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های مختلف ورزشی در استان می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار، نقش رسانه استانی را در ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی بی بدیل دانست و بیان کرد: امید است با یک انسجام و همدلی مناسب برنامه‌های ورزشی روز به روز تقویت شود تا بتوانیم به سمت رشد و پویایی ورزش استان زنجان و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم حرکت کنیم.

او به فعال بودن ۳۵ ایستگاه ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی همگانی اشاره کرد و درخواست همکاری رسانه استانی برای پوشش رسانه‌ای همایش پیاده روی خانوادگی در سوم آبان ماه سالجاری شد.

 

 انتهای پیام/ر

دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد