Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان خدمات گسترده زیادی انجام داده است اما بخاطر کمبودها و عقب‌ماندگی‌های تاریخی، از وزارت نیرو انتظار داریم مشکلات استان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری، احمدعلی موهبتی در دیدار با همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به لحاظ گستردگی و پراکندگی بالای جمعیتی از عقب ماندگی های تاریخی رنج می برد، نیازمند توجه بیشتر این وزارتخانه برای تامین انرژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرصت برای خدمتگزاری بسیار اندک است لذا بایستی از فرصت در اختیار برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان حداکثر استفاده را برد.
وی با اشاره به نشست مشترک اخیر استانداران خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با مدیران وزارت نیرو، خواستار برگزاری دو نشست جداگانه استان با مدیران حوزه برق و مدیران حوزه آب پیرامون موضوعات و مشکلات استان شد.
استاندار با بیان اینکه افت ولتاژ برق مشکلات بسیار زیادی را برای مردم استان در برخی شهرستان ها ایجاد کرده است، تسریع در احداث نیروگاه ها در استان را ضروری بیان کرد.
معاون وزیر نیرو هم در این دیدار با اشاره به احداث مزرعه نیروگاه های بادی در سیستان گفت: مجموعه سرمایه‌گذاری های این طرح ۱۵ هزار میلیارد تومان است که ۱۵۰۰ مگاوات برق از این مزرعه تولید خواهد شد.
همایون حائری افزود: تا پایان سال جاری عملیات فونداسیون سازی و نصب ۱۰ دستگاه توربین بادی انجام می شود.
وی افزود: وزارت نیرو در حوزه برق و انرژی در سیستان و بلوچستان خدمات زیادی را انجام داده است که به دلیل وسعت و پراکندگی استان هنوز نیاز به اجرای پروژه های مختلف و خدمات مختلف در استان هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای نیروگاه های تولید انرژی در استان، ضمن تامین نیاز داخل استان و رفع افت ولتاژ، بر اساس مصوبه دولت ، انتقال برق به زرنج افغانستان و گودر پاکستان انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان وزارت نيرو تولید برق استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان