Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مسکن در سال ۹۸ به همت مجموعه معاونت مسکن و ساختمان و به ریاست مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، با حضور معاونان حوزه مسکن و شهرسازی و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه در حوزه بازآفرینی‌شهری، شهرهای‌جدید و سازمان ملی زمین و مدیران کل راه و شهرسازی در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فوق که به همت معاونت مسکن و ساختمان برگزار شد، ارایه گزارش عملکرد مسکن مهر از طریق سامانه کنترل پروژه مسکن مهر توسط معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع؛ تحلیل آخرین وضعیت مسکن مهر توسط معاونت مسکن و ساختمان؛ ارایه برنامه و جداول توزیع ستادی و استانی- شهری طرح اقدام ملی توسط معاونت مسکن و ساختمان و ارایه سرفصل‌های اجرایی و نقشه راه تحقق طرح اقدام ملی به تفکیک دستگاه‌های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین ارایه گزارشات عملکرد طرح اقدام ملی توسط سازمان ملی زمین و مسکن؛ شرکت بازافرینی شهری، شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌مسکن بر اساس ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی در خصوص توزیع برنامه و نقشه راه طرح فوق، ارایه نقطه نظرات مدیران کل استانی در خصوص برنامه های در دست اقدام طرح اقدام ملی و تکمیل مسکن مهر وزارتخانه از دیگر محورهای جلسه بود که مطرح و در مورد آنها بحث و بررسی شد.

در جلسه فوق، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید مجدد بر تکمیل واحدهای مسکونی مهر بدون مشکلات حقوقی تا پایان سال جاری، اعلام کرد: در اجرای طرح اقدام ملی تمامی استان‌ها اهتمام ویژه داشته باشند و جریان تولید مسکن به جریانی پایدار در سراسر کشور تبدیل شود.

گفتنی است، مهران کفاش، معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌ها؛ امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع؛ فرزانه صادق ماولواجرد، معاون شهرسازی و معماری؛ علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛ مهرآبادی، نماینده وزیر در طرح مسکن مهر؛ علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛ محمود محمودزاده، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان؛ مهری صفری، مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده؛ حبیب‌الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید؛ پژمان، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و مدیران کل راه و شهرسازی تمامی استان‌های کشور  در این جلسه حضور داشتند و در خصوص تکمیل مسکن مهر و همچنین طرح اقدام ملی مسکن به تفکیک استان‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های کشور مسکن مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران