Web Analytics Made Easy - Statcounter


«سجاد سعیدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۸۳ گزارش تخلفات صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا امسال از سوی مراجع نظارتی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی شد.

وی اظهارکرد: ۱۷۸ فقره از این پرونده‌ها مربوط به تخلف صنفی، ۵۴ فقره قاچاق کالا و ۵۱ فقره  تخلف بهداشتی بود و خاطیان به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان بیان کرد: در خصوص پرونده های قاچاق کالا غیر از محکومیت جزای نقدی با توجه به اعلام ارزش کالاهای توقیف شده از سوی گمرک استان حدود ۳۰ میلیارد ریال کالا نیز با احکام صادره به نفع حکومت اسلامی ضبط شده است.

سعیدی ادامه داد: یک سوم این محکومیت‌های مذکور در تعزیرات حکومتی اجرا و وصول شده است.

 دلیجان به‌دلیل ماهیت جغرافیایی و اهمیت راه‌های در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق جایگاه نخست استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی تعزیرات حکومتی دلیجان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد