Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-09@02:27:04 GMT

تقدیر ویژه از «متری شیش و نیم» در زوریخ

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۸۲۲

تقدیر ویژه از «متری شیش و نیم» در زوریخ

هیات داوران بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ به ریاست «الیور استون»، جایزه چشم طلایی بهترین فیلم بلند این رویداد سینمایی را به فیلم آمریکایی «صدای متال» به کارگردانی «داریوس ماردر» اعطاء کردند و فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی از ایران به همراه دو فیلم «دندان شیری» ساخته «شنون مورفی» و «یک روز سفید سفید» ساخته «هلینور پالمسون» نیز به صورت ویژه مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم «متری شیش و نیم» به همراه  «پسر مادر» ساخته مهناز محمدی، دو نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره زوریخ ۲۰۱۹ بودند که با آثاری از کشورهایی چون سوئد، استرالیا، برزیل، فرانسه، گواتمالا، مکزیک، انگلیس، دانمارک، بوسنی و هرزگوین و آمریکا در بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ برای کسب جایزه چشم طلایی بهترین فیلم جشنواره رقابت کردند. 

«متری شیش و نیم» چندی پیش در بخش افق‌های هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز به عنوان تنها نماینده سینمای ایران،اولین حضور بین‌المللی خود را تجربه کرده بود. این فیلم دومین تجربه فیلمسازی بلند سعید روستایی با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پرینار ایزدیار است و هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی‌نیا، علی باقری، مرجان قمری و پیمان شریعتی جمعی از دیگر بازیگران آن هستند که داستانی اجتماعی را با محوریت معضل مواد مخدر به تصویر می‌کشد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ از تاریخ ۲۶ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۴ تا ۱۴ مهر ماه) در کشور سوئیس برگزار می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1307516

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره های سینمایی سینمای ایران متری شیش و نیم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ سینمای ایران خودرو اربعین عربستان عراق گردشگری حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط هولناک مرد میانسال خرم‌آبادی به عمق چاه ۲۵ متری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم) سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم) سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد
  • شورای رقابت و سکوت درباره رویه ضد رقابتی برندهای خارجی
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • سقوط هولناک مرد میانسال خرم‌آبادی به عمق چاه ۲۵ متری (فیلم)
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد