Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:44:06 GMT

آغاز اجراهای همت عالی نمایش «پشت دیوار عمارت»

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۴۳۶

آغاز اجراهای همت عالی نمایش «پشت دیوار عمارت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اجراهای سه روزه نمایش «پشت دیوار عمارت» که به صورت همت عالی و با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادی یک جوان دربند محکومیت مالی انجام خواهد شد امروز آغاز می‌شود.

این اجراها از امروز یکشنبه ۱۴ مهر ماه تا سه شنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۲۰ میزبان علاقمندان خواهد بود و دوستداران کمک به این عمل خداپسندانه می‌توانند از طریق سایت تیوال و گیشه تماشاخانه سرونسبت به خرید بلیت و  کمک های نقدی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «پشت دیوار عمارت» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی از ۲۴ شهریور در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس پذیرای علاقمندان است و تا ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت. در این نمایش جلیل فرجاد، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی‌نیا، شیوا خسرومهر، زری‌ اماد، پانته‌آ کیقبادی، حامد آقایی‌، فرزاد صبوری، علی‌رضا درویش‌نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی و آرمین احتشام‌زاده  به ایفای نقش می پردازند.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس  در خیابان آیت الله طالقانی نرسیده به تقاطع مفتح جنب ایستگاه مترو طالقانی واقع گردیده است.

کد خبر 4738506 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه سرو تئاتر ایران حمید ابراهیمی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سازمان سینمایی موسیقی ایرانی عکاسی خانه هنرمندان ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریال ایرانی تئاتر شهر سینمای مستند انیمیشن بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند