Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بیمه سامان به‌عنوان یکی از بیمه‌گرهای پیشرو در صنعت بیمه، خدمات خود را در انواع رشته‌های بیمه‌ای از قبیل بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه بدنه خودرو، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه موبایل و بیمه تکمیلی ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نکیسادرمان، با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و اهمیت توجه به‌سلامت، بیمه تکمیلی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست برای هر شخص انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید بیمه تکمیلی از آنجایی اهمیت زیاد پیدا می‌کند که افراد به دلیل سبک زندگی و بالا بودن هزینه‌های درمان، اهمیت کمی به وضعیت سلامتی خود می‌دهند، لیکن مشاوره، راهنمایی و انتخاب بهترین بیمه تکمیلی که جبران‌کننده هزینه‌های درمانی ایشان باشد، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

گروه مشاوره‌ای نیکسا درمان، خدمات بیمه تکمیلی سامان را با رویکرد بهبود وضعیت سلامت و کنترل فاکتورهای سلامتی افراد، ارائه کرده تا بتواند در بالا بردن سطح سلامت جامعه نقشی هرچند کم، بازی کند.

چرا بیمه تکمیلی انفرادی سامان:

بیمه تکمیلی انفرادی یا همان بیمه تکمیلی خانواده، در واقع امکانی است که بیمه‌شدگان حتی اگر در شرکتی شاغل نبوده و یا شرکت متبوع ایشان بیمه درمان گروهی نداشته باشد نیز امکان خرید بیمه درمان تکمیلی برایش مهیا شود، از سوی دیگر امکان خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه نیز میسر شده تا افراد و خانواده‌ها بتوانند تحت هر شرایطی بیمه درمانی مناسبی را تهیه کنند، نیکسا درمان، بیمه تکمیلی سامان را کامل‌ترین بیمه تکمیلی در کشور معرفی می‌کند.

۱۰ دلیل برای خرید بیمه تکمیلی انفرادی سامان:

۱- طرح‌های بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده

شرکت بیمه سامان برای متقاضیان بیمه درمان ۱۰ طرح متنوع بیمه تکمیلی را ارائه کرده تا افراد و خانواده‌ها بتوانند با سلیقه‌های مختلف نسبت به خرید بیمه تکمیلی اقدام کنند.

۲- پوشش‌های بیمه تکمیلی سامان

پوشش‌ها و شرایط بیمه تکمیلی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در زمان خرید بیمه درمان می‌بایست به آن توجه کرد، وجود طیف مناسب و گسترده‌ای از پوشش‌های بیمه تکمیلی، می‌تواند انتخاب بیمه تکمیلی را برای بیمه‌شده سهل نموده تا از خدمات درمانی بیشتری بهره‌مند شود.

پوشش‌های بیمه تکمیلی به ۲ گروه پوشش‌های اصلی و پوشش‌های اضافی تقسیم می‌شود:

پوشش‌های اصلی (پایه) بیمه تکمیلی از قبیل خدمات بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف، انواع سنگ‌شکن، مراکز جراحی محدود و Day Care می‌باشد.

پوشش‌های اضافی بیمه تکمیلی نیز به چند گروه مختلف تقسیم می‌شود.

هزینه‌های جراحی مهم شامل جراحی انواع سرطان، مغز و اعصاب مرکزی، جراحی نخاع (به‌جز دیسک ستون فقرات که از محل هزینه‌های بیمارستانی پرداخت می‌شود)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان نیز در بیمه تکمیلی سامان تحت پوشش می‌باشد.

هزینه‌های پاراکلینیکی از قبیل، انواع سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع اندوسکوپی، ام آرآی MRI‌، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری – PFT)، نوار عضله (EMG)، نوارعصب (NCV)، نوارمغز (EEG)، نوارمثانه (سیستومتری یا سیستوگرام)، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم در بیمه تکمیلی سامان می‌باشد.

هزینه‌های اعمال جراحی سرپایی از قبیل، شکستگی و در رفتگی، گچ ‌گیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی، تخلیه کیست و لیزر درمانی در بیمه تکمیلی سامان قرار دارد.

بیمه تکمیلی زایمان، هزینه زایمان طبیعی، هزینه سزارین را در کنار پوشش بیمه تکمیلی نازایی یا بیمه تکمیلی ناباروری در بیمه تکمیلی سامان قابل‌ ارائه می‌باشد.

هزینه ناباروری یا نازایی در بیمه تکمیلی، طی ابعاد مختلفی از قبیل IUI ،ZIFT ،GIFT، میکرواینجکشن و IVF در بیمه تکمیلی سامان تحت پوشش می‌باشد.

از سوی دیگر، پوشش‌هایی چون ویزیت پزشک عمومی یا ویزیت پزشک متخصص، آزمایشات پزشکی مانند بیمه آزمایش خون، دارو و یا بیمه دندانپزشکی نیز در تعهدات بیمه تکمیلی سامان قرار دارد.

پوشش رفع عیوب انکساری بابت لیزیک چشم یا لازک چشم، همچنین هزینه خرید سمعک و آمبولانس نیز برای بهبود خدمات بیمه در پوشش‌ها بیمه تکمیلی سامان، قابل‌ارائه می‌باشد.

پوشش‌های دیگری نیز از قبیل هزینه خرید عینک، خرید لنز طبی، خرید عصا، خرید اعضاء طبیعی بدن، هزینه خرید اوروتوز، تعویض مفصل زانو، بیماری‌های و ناهنجاری‌های جنین نیز تحت شرایطی در بیمه تکمیلی گروهی سامان قابل‌ارائه می‌باشد.

۳- حداقل فرانشیز بیمه تکمیلی سامان

بیمه تکمیلی انفرادی سامان، سهم بیمه‌شده از هر خسارت یا فرانشیز را با حداقل امکان، معادل ۱۰ درصد قرار داده است تا متقاضی بیمه درمان تکمیلی در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کنند.

۴- حداقل دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان

دوره انتظار در بیمه تکمیلی، مدت‌زمانی که بیمه‌گر تعهدی به پرداخت خسارت نداشته و بیمه تکمیلی انفرادی سامان، کم‌ترین میزان دوره انتظار را برای بیماری‌های مزمن ۳ ماه، زایمان و نازایی ۹ ماه، رفع عیوب انکساری ۳ ماه، تعیین کرده است.

۵- بیمه تکمیلی بدون بیمه‌گر پایه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بیمه تکمیلی انفرادی سامان یا بیمه تکمیلی خانواده سامان، خرید بیمه تکمیلی بدون بیمه پایه است تا هر شخص و با هر شرایطی بتواند بیمه درمان تکمیلی داشته باشد.

۶- مراکز طرف قرارداد بیمه سامان

وجود مراکز درمانی طرف قرارداد برای بیمه تکمیلی به‌عنوان یکی از شاخص‌های بسیار مهم بوده، چرا که بیمه‌شده می‌تواند در انتخاب مراکز درمانی و گستره آن در کشور با محدودیت کمتری اقدام کند.

۷- قیمت بیمه تکمیلی سامان

قیمت و هزینه بیمه تکمیلی انفرادی سامان، با رویکرد امکان خرید آسان بیمه تکمیلی توسط همه افراد، با تعهدات و شرایط مختلف از ارزان‌ترین بیمه تکمیلی تا گران‌ترین بیمه تکمیلی، ارائه‌ شده است.

۸- خرید اقساطی بیمه تکمیلی سامان

بیمه سامان به‌منظور گسترش خدمات خود و همچنین سهولت در خرید بیمه تکمیلی، امکان خرید بیمه تکمیلی سامان را به‌صورت تخفیف خرید نقدی بیمه تکمیلی و خرید اقساطی بیمه تکمیلی ایجاد کرده است.

۹-  تخفیف خرید بیمه تکمیلی انفرادی سامان، ویژه دارندگان بیمه عمر سامان

متقاضیان بیمه تکمیلی سامان، در صورتی‌ که از بیمه‌گذاران بیمه عمر و سرمایه‌گذاری سامان باشند، می‌توانند از تخفیف خرید بیمه تکمیلی سامان استفاده کنند.

۱۰- تخفیف خرید بیمه تکمیلی خانواده

بیمه سامان برای خانواده‌هایی که حداقل ۳ نفر افراد تحت تکفل داشته و متقاضی بیمه تکمیلی خانواده باشند، تخفیف خرید بیمه تکمیلی خانواده سامان را ارائه می‌کند.

گروه مشاوره بیمه تکمیلی نیکسا درمان، با مشاوره تخصیصی بیمه درمان تکمیلی، همچنین ارائه راهنمایی حرفه‌ای برای تکمیل مدارک خسارت بیمه درمان در کنار بیمه‌شدگان بوده تا بتوانند بهترین بیمه تکمیلی را شناسایی و انتخاب کنند، از سوی دیگر خدمات تخفیف خرید بیمه را در کنار خدمات خود به بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی در حوزه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، بیمه آتش‌سوزی و سرقت، بیمه عمر و بیمه مسئولیت ارائه می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی بيمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیاسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۱۸۰ نفر عضو خانه کارگر هستند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۰ نفر عضو فعال هستند.

قیاسی با بیان اینکه در استان مرکزی حدود ۱۲ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند و سهم اراک ۴ هزار کارگر است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۲۵۰ کارگر ساختمانی در این استان از خدمات بیمه بهره مند هستند و سهم شهر اراک از این کارگران حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

قیاسی یادآور شد: سه هزار و ۶۵۰ کلاس‌های آموزشی رایگان شامل کمک درسی، کامپیوتر و خیاطی برای اعضا و خانواده آنها برگزار شد.

۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی مربوط به کارگران ساختمانی است

قیاسی، ۵۰ درصد حوادث کارگاهی و ۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی را مربوط به کارگران ساختمانی بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر که بحث بند دوم قانون ۴۱ رعایت نشده، صنایع روز به روز در حال خالی شدن هستند و به جای تعدیل نیرو توسط کارفرمایان، کارگران خود از محیط کار خارج می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان مرکزی پرداخت کرده است.

تأمین مسکن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه کارگری است

قیاسی، مسکن را یکی از مشکلات بزرگ جامعه کارگری دانست و گفت: مسکن کارگری برای صنعت در نظر گرفته شده اما برای کارگران ساختمانی پیش بینی نشده است.

وی بیان کرد: طبق قانون اتباع بیگانه باید در مشاغلی که نیروی ایرانی توان کار ندارند، کار کنند اما این افراد به قسمت‌های مختلف ساختمانی ورود کرده‌اند در حالی‌که ورود آن‌ها به برخی مشاغل ممنوع است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک گفت: اتباع به صنعت شهرهای صنعتی اراک، دلیجان و ساوه وارد شدند در حالی که اجازه وارد کار کردن در صنعت را ندارند.

کد خبر 6091441

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال