Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:28:49 GMT

جزییات اعطای وام های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۸۷۳

جزییات اعطای وام های دانشجویی

سامانه ثبت نام انواع وام‌های دانشجویی از ۱۵ مهر فعال و تا پایان نیم سال اول تحصیلی جدید دانشجویان می‌توانند برای درخواست وام ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، با آغاز سال تحصیلی دانشگاه های کشور صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه‌ای مبالغ وام‌های شهریه و ضروری را در مقاطع کاردانی و کارشناسی، کارشناسی ارشد ناپیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته، دکتری حرفه‌ای، دکتری تخصصی ناپیوسته و دکتری تخصصی پیوسته اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبالغ وام شهریه و ضروری برای تمام مقاطع تحصیلی به شرح جدول زیر افزایش یافت.

مبالغ وام‌های شهریه، ضروری

نام وام

ضوابط پرداخت

مبلغ مصوب ۹۸-۹۹ شهریه

کاردانی و کارشناسی

کارشناسی ارشد ناپیوسته

کارشناسی ارشد پیوسته

دکترای حرفه‌ای

دکتری تخصصی ناپیوسته

دکترای تخصصی پیوسته

۷۵۰ هزار تومان

یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

یک میلیون تومان

یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۷۵۰ هزار تومان

ضروری کلیه مشمولان طبق قانون صندوق یک میلیون تومان

سامانه ثبت نام انواع وام‌های دانشجویی از ۱۵ مهر فعال و تا پایان نیم سال اول تحصیلی جدید دانشجویان می‌توانند برای درخواست وام ثبت نام کنند. زمان ثبت نام وام ضروری از ۲۰ مهر ۹۸ آغاز شده و تا ۳۰ آبان ۹۸ ادامه خواهد داشت. ثبت نام وام شهریه نیز از ۱۵ مهر آغاز شده و تا ۳۰ آذر ۹۸ ادامه خواهد داشت.

از همین رو، براساس زمانبندی تسهیلات نیمسال اول ۹۹-۹۸ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ثبت‌نام وام‌های شهریه دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی و غیرانتفاعی، وام تحصیلی ویژه دکتری، تحصیلی ویژه دکتری صندوق، از فردا (دوشنبه ۱۵ مهر آغاز) می شود.

ثبت‌نام وام‌های تحصیلی، ضروری، مسکن، ودیعه مسکن، زیارت ازدواج، شهریه (دانشگاه‌های دولتی و پیام نور) از ۲۰ مهر ۹۸ آغاز می شود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد زائران اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین ارزانی صندوق رفاه دانشجویی وام دانشجویی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات