Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:48:10 GMT

با رفع تفرقه‌ها به سطح اول جودو برمی‌گردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۴۱۴۷

با رفع تفرقه‌ها به سطح اول جودو برمی‌گردیم

سرپرست تیم جودو دختران نوجوان لرستان مدعی شد: با رفع تفرقه‌ها بار دیگر به سطح اول این رشته برمی‌گردیم.

معصومه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص قهرمانی لرستان در چهاردهمین دوره مسابقات جودو دختران نوجوان کشور، اظهار کرد: با اینکه تیم ما دیر جمع شد اما با اقتدار قهرمان شدیم و نشان دادیم در جودو بانوان لرستان همچنان قطب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصفهان نایب‌قهرمان شد و زنجان که میزبان بود در جایگاه سوم ایستاد.

سلیمانی یادآور شد: برای تیم لرستان، نیکی کریمی، سایان چگنی و مارال مردانی در اوزان ۴۸-، ۶۳- و ۷۰- نشان طلا و مریم پیمانی در وزن ۷۰+ مدال برنز کسب کردند.

سرپرست تیم جودو دختران نوجوان لرستان با بیان اینکه سطح کمی و کیفی رقابت‌ها عالی بود، اضافه کرد: در برخی اوزان شاهد حضور ۲۹ شرکت‌کننده نیز بودیم؛ همه مدعیان حضور داشتند و رقابت‌ها خیلی نزدیک بود.

وی یادآور شد: لرستان با ۸ جودوکار در این رقابت‌ها شرکت کرد و در مجموع عملکرد خوب بود؛ کادرفنی ما سحر چغلوند و الهام بهرامی از قهرمانان سابق این رشته بودند و تیم خوبی داشتیم.

سلیمانی با بیان اینکه رقابت‌های جوانان را در پیش داریم، افزود: متاسفانه تفرقه باعث دوری یکی دو ساله لرستان از سطح اول جودو بانوان کشور شده بود که الان با تلاش رئیس هیات شرایط خوب است و بدون شک به دوران اوج برمی‌گردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جودو جودوی بانوان تیم ملی جودو بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی