Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: فارغ‌التحصیلان باید از ۱۵ نمره رفتار حرفه‌ای از ۳۰ نمره، توسط کمیته اخلاق مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی برخوردار شوند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست تبیین محور‌های مهم سیاست‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مدیران دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر محسن ضیایی،معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که شعار اصلی دانشگاه آموزش است، اظهارکرد: با شروع سال تحصیلی جدید باید برنامه توسعه کیفی را در دستور کار قرار داده و به استمرار برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش، توسعه و اصلاح زیر ساخت‌های آموزشی همت گمارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه تقویت دوره پزشکی عمومی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه است؛ ادامه داد: نقشی که دوره پزشکی عمومی در نظام ارائه خدمات ایفا می‌کند تأثیر بسزایی بر سایر مقاطع دارد.

وی تصریح کرد: تقویت دوره پزشکی عمومی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی محسوب می‌‍شود. نقشی که دوره پزشکی عمومی در نظام ارائه خدمات ایفا می‌کند تأثیر بسزایی بر سایر مقاطع دارد.

ضیایی تاکید کرد: اهمیت آموزش سایر برنامه‌های تحصیلات تکمیلی نیز از محوری‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است؛ بنابراین نقش اساتید با تجربه و مهم‌تر از آن با اخلاق در آموزش بسیار مهم تلقی می‌شود.   معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه تربیت فارغ التحصیلانی دارای صلاحیت کافی حرفه‌ای و اخلاقی مهم‌ترین هدف دانشگاه است، گفت: به این منظور فراگیران باید از ۱۵ نمره رفتار حرفه‌ای از ۳۰ نمره، توسط کمیته اخلاق مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی با تائید دانشکده پزشکی برخوردار شوند.

گفتنی است، در این نشست موضوعاتی نظیر ارتقای سیستماتیک و تحول در ارزشیابی درون دانشگاهی دستیاران تخصصی بالینی، استقرار Logbook بصورت الزامی، برنامه جامع آموزش بالینی با محوریت بیمار، پروژه ملی بررسی خروجی فارغ التحصیلان تخصصی و فوق تخصصی در کشور، تحول درحوزه آموزشی غیر بالینی دانشگاه و آموزش مهارت‌های حرفه‌ای و آموزش مجازی برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی مطرح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پزشکی عمومی تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول