Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:32:55 GMT

عدم ساماندهی املاک و اراضی واگذار شده شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۵۴۵۰

عدم ساماندهی املاک و اراضی واگذار شده شهرداری

امانی در خصوص عدم ساماندهی املاک و اراضی واگذار شده شهرداری به اشخاص حقیقی، حقوقی و نهادهای مختلف به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، شهربانو امانی در جلسه امروز شورا درباره عدم ساماندهی املاک و اراضی واگذار شده شهرداری تذکر داد و گفت: تعداد زیادی از املاک شهرداری تهران در دست اشخاص حقیقی و حقوقی و نهادهای مختلف قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه شورا در سال 96 مبنی بر الزام شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره برداری املاک، اراضی و اموال غیر منقول شهرداری به اشخاص حقیقی، ‌حقوقی و موسسات عمومی غیر دولتی گفت: طبق این مصوبه قرار شده است هرگونه واگذاری املاک، اراضی و اموال غیر منقول شهرداری تهران به سازمان ها و شرکت های تابعه به صورت حق بهره برداری به رایگان یا با شرایط معین به موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی، اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله موسسات خیریه، بیمارستان ها، مساجد، هیئت ها و امثال آن باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.

 

امانی خاطرنشان کرد: با گذشت دو سال از این مصوبه و تذکرات مکرر اعضای شورا هنوز گزارشی در این باره ارسال نشده و همچنان تعداد زیادی از املاک شهرداری در دست اشخاص حقیقی و حقوقی و نهادهای مختلف قرار دارد.

 

امانی خاطرنشان کرد: از شهردار تهران درخواست دارم تا اطلاعات کامل واگذاری پلاک ثبتی را به شورا ارسال کند و در خصوص نحوه واگذاری و بهره برداری املاک و اراضی متعلق به شهرداری، توضیح دهد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد هفته نیروی انتظامی موکب اربعین جلسه علنی شورای شهر شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت