Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کرم‌ونددر گفت وگو با رسانه ها ، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان در حوزه آموزش همگانی برنامه‌های متنوعی در سطح استان و در طول سال برای جامعه هدف دارد که می‌توان به برنامه‌های نخستین واژه، کارگاه‌ها و مسابقات فرهنگی مانند نقاشی اشاره کرد.

او افزود: با توجه به تقویم ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور و با هماهنگی انجام گرفته با حوزه بانوان استانداری در نظر داریم این همایش مهم را در نیمه اول آبان‌ماه و با حضور خانم ابتکار برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرموند تصریح کرد: شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تجهیزات نوین در حوزه مدیریت مصرف آب فعالیت دارند و هم‌چنین کارگاه آموزشی بانوان خانه‌دار، برپایی نمایشگاه ویژه نوجوانان و سایر برنامه‌های جانبی از جمله موضوعات این همایش است.

به گفته او آشنایی یک‌هزار روحانی با فرهنگ صحیح مصرف آب جهت بیان در مراسمات مذهبی، آموزش پنج‌هزار دانش‌آموز با فرهنگ صحیح صرفه‌جویی و آموزش بیش از یک‌هزار خانم خانه‌دار از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه رسانه زنان شرکت آب و فاضلاب معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 6097997

دیگر خبرها

  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است