Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره مراکز تشخیص جرم، گفت: امکانات علمی و فنی در مراکز تشخیص هویت تهران در کشور کم نظیر است.

وی عنوان کرد: آزمایشگاه‌های بسیار خوب و مجهزی در تهران وجود دارد که به تشخیص و کشف سریعتر جرم به ما کمک می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره مدت زمان کشف جرم در پلیس آگاهی، خاطر نشان کرد: مدت زمان کشف جرائم در پلیس متفاوت است، برخی از جرائم توسط تیم تشخیص هویت در صحنه جرم کشف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار لطفی تصریح کرد: کشف جرم به آثاری که در صحنه جرم وجود دارد، بستگی دارد. انواع و اقسام آثاری که در صحنه جرم باقی مانده است به کشف هرچه سریعتر جرم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: شناسایی مخفیگاه موبایل قاپ محله نامجو با سامانه همیاب

وی همچنین درباره وقوع جرایم در تهران، خاطر نشان کرد: فراوانی جرائم جنایی و سرقت‌های خشن در تهران بسیار پایین است و بیشترین مواردی که ما با آن مواجه هستیم، سرقت‌های خرد است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ یادآور شد: ما برای برخورد با سرقت‌های خرد برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم، جمع‌آوری معتادان متجاهر در مناطق شوش و هرندی در همین راستا است. همانطور که گفتم بیشترین مشکل ما سرقت‌های خرد است که توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود و بیشتر لوازم خودرو سرقت می‌شود.

سردار لطفی درباره کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی، تصریح کرد: ما در این باره نیز برنامه‌ریزی متعددی داریم و طرح صاعقه را در چند مرحله اجرا کردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران