Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:35:37 GMT

لیدرهای دستفروشان شناسایی و دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۶۳۹۶

لیدرهای دستفروشان شناسایی و دستگیر شدند

سردار بیات گفت: افرادی که لیدر دستفروشی بودند و موزائیک های خیابانها را اجاره می دادند توسط یگان حفاظت شهرداری تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محمد کریم بیات» در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تهران و هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: هفته ناجا را خدمت همه همسنگران در نیروی انتظامی تبریک عرض می کنم و شعار هفته ناجا پلیس هوشمند امین مردم است، می باشد که بیانگر رویکرد پلیس در سال های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: رویکرد پلیس در سال های اخیر حرکت به سمت هوشمندی و هوشمندسازی می باشد و ما به دنبال پلیس جامعه محور هستیم، پلیسی که بتواند ارتباط تنگاتنگی با آحاد جامعه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند نقش ارزنده ای در ایجاد ارتباط بین مردم و پلیس داشته باشند، گفت: سعی پلیس ایجاد ارتباط مثمر ثمر با مردم می باشد و همیشه از این ارتباط برای ایجاد تعامل بهتر استفاده می کنیم.

 

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: وظیفه یگان حفاظت شهرداری تهران حفظ و حراست از تمامی اموال منقول، غیر منقول، تاسیسات و امکانات و ساختمان هایی است که دارای رده حفاظتی هستند.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و پاکسازی معابر از بساط گستران از دیگر وظایف یگان حفاظت شهرداری تهران است، گفت: در اواخر اسفند طرح پاکسازی دستفروشان در چهارراه ولیعصر انجام شد که ما بساط گسترانی که به صورت غیر مجاز خیابان را اشغال کرده بودند، پاکسازی کردیم.

 

بیات با بیان اینکه قبل از آغاز پاکسازی دستفروشان واقعی را در بازارچه هایی جانمایی کردیم، گفت: همان طور که استحضار دارید، قانون گذار برای اصل دستفروشی مجازاتی تعیین نکرده است ولی ایجاد سد معبر و مانع ایجاد کردن، دارای مجازات می باشد.

 

رییس یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: دستفروشی فقط مختص به ایران نیست و در سایر کشورها نیز شاهد این مورد هستیم ولی دستفروشان آنجا در زمان و مکان خاصی مجاز به دستفروشی هستند و حتی پس از پایان ساعت دستفروشی اقدام به پاکسازی محل می کنند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون برنامه ریزی درازمدتی داریم تا دستفروشان واقعی شناسنامه دار شده و بتوانند فعالیت کنند، گفت: در شهرداری منطقه یک حد فاصل میدان تجریش و میدان قدس و در منطقه 13 خیابان شهدا و در منطقه 19 خیابان احسانی دستفروشان ساماندهی شده به صورتی که اجرای طرح در این مناطق با هیچ گونه اصطکاکی با دستفروشان همراه نبود.

 

وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی دستفروشان این مناطق تمامی افرادی که به عنوان لیدر اقدام به فروش معابر می کردند، شناسایی شده و با هماهنگی مراجع محترم قضایی با این افراد برخورد شد.

 

بیات با بیان اینکه توسط شهردار تهران ساماندهی دستفروشان مترو نیز به ما محول شده است، گفت: در آینده ساماندهی دستفروشان در مناطق شهر، کارفودها و وانت هایی که اقدام به عرضه میوه و اقلام می کنند را در دستور کار خواهیم داشت.

 

وی افزود: 44 مورد سرقت پایه های بنرهای تبلیغاتی سارقان آنها شناسایی و دستگیر شدند و سارق سردیس قیصر امین پور در منطقه دو نیز دستگیر و شناسایی شده است.

 

وی افزود: ما از همه مردم درخواست می کنیم تا گزارش های خود را در خصوص افرادی که سد معبر می کنند و اقدام به دستفروشی در معابر می کنند به ما بدهند تا هرچه سریع تر با خاطیان در حوزه دستفروشی و سد معبر اقدام شود و طرح ساماندهی دستفروشی از هشت صبح تا هشت شب توسط یگان حفاظت شهرداری تهران اجرا می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد موکب اربعین هفته نیروی انتظامی دستفروشی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از بازداشت هفت نفر از اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی کرده و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی، امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

وی از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیده اند؛ درخواست کرد تا برای شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟